- Meddelanden
- 199
- Mottagna reaktioner
- 180
- Poäng
- 357
Hej, jag sitter med alla fyra av dessa själadödare ett tag till, Lumify-Credifi-Tomly-Binly. Eftersom de har som konstig ide att nästa betalning ska ske 30 dagar efter den förra, och inte på samma dag varje månad, så brukar jag använda deras e-tjänst för att betala på förfallodagen varje månad. Binly förföll igår, på långfredagen och det verkar inte ha ske bokningar helt automatiskt så betalningen registrerades aldrig. Nu säger den i ilsket rött att jag är en dag sen med min betalning, men vad som är värre är att de tagit bort knappen för att göra uttag, något jag hade behövt göra denna månad för att betala lumify-credifi-tomly.
Nån som varit med om detta innan? Kommer jag kunna göra uttag på tisdag kanske när nån personal kommit till jobbet igen och bokat in min betalning och ser att den skett i tid, eller får man aldrig tillbaka möjligheten att göra uttag om man varit sen?
Kommer ju bli sen med de övriga tre också nu, de förfaller imorgon...
Nu står det att jag ingått en ny betalningsperiod och mitt nya lägst att betala är dubbelt så högt (denna månad+nästa) så det är ca 13,000 som ska in, men tekniskt sett har jag ju redan betalat in 6500 av detta. Uppdateras den siffran när de bokat in första betalningen tror ni? Är det nån som testat att ringa dem och är det nån idé?
Nån som varit med om detta innan? Kommer jag kunna göra uttag på tisdag kanske när nån personal kommit till jobbet igen och bokat in min betalning och ser att den skett i tid, eller får man aldrig tillbaka möjligheten att göra uttag om man varit sen?
Kommer ju bli sen med de övriga tre också nu, de förfaller imorgon...
Nu står det att jag ingått en ny betalningsperiod och mitt nya lägst att betala är dubbelt så högt (denna månad+nästa) så det är ca 13,000 som ska in, men tekniskt sett har jag ju redan betalat in 6500 av detta. Uppdateras den siffran när de bokat in första betalningen tror ni? Är det nån som testat att ringa dem och är det nån idé?