Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Binly - Överbetalning

Tjena. Det är såhär att jag har slubetalt min skuld hos Binly. Jag gjorde dock en överbetalning. Dom betalar inte tillbaka pengarna trots föera mail. Till slut fick jag mail om att pengarna har betalts ut. Dessa pengar har inte kommit, jag ringde nyss dig och då säger dom det handläggs fortfarande. Det gar totalt gått över 1månad. Det handlar inte om mycket pengar, men det är principen och jag vet att om det skulöe vara tvärtom så hade dom lagt på sjukaste avgifterna.
Det jag undrar är, vad kan jag göra? Kan jag göra ett föreläggande på kronofogden och anmäla detta. Någon som vet?

Betalningsföreläggande är det du kan göra, kostar 300. Går att göra på mina sidor hos kfm.

Jag vet inte vad som ska anmälas, det är nog inget brott att inte betala det man sagt man ska betala.

Betalningsföreläggande är det du kan göra, kostar 300. Går att göra på mina sidor hos kfm.

Jag vet inte vad som ska anmälas, det är nog inget brott att inte betala det man sagt man ska betala.
Blir väl dock dyrare för dom ? Eftersom han kan kräva även ansöknings avgiften i ansökan ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp