Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

billender.com

Har ett lån på lumify på 4700 kr och tänkte höra om det går att skicka in den till billender så dom betalar den? Står bara att jag kan välja kreditkort när jag ska lägga till betalmetod? när dras dom pengarna från kortet isåfall?

Tror dom drar pengarna direkt för att du ska få dom att betala en faktura åt dig och kunna delbetala den hos dom får den Max vara på 1500 tror jag

Tror dom drar pengarna direkt för att du ska få dom att betala en faktura åt dig och kunna delbetala den hos dom får den Max vara på 1500 tror jag
Känns ju väldigt konstigt vad skulle det tjäna till? ja trodde det var upp till 5000 först men ändå, varför skulle man betala sin faktura via dom om man ändå ska betala direkt

Känns ju väldigt konstigt vad skulle det tjäna till? ja trodde det var upp till 5000 först men ändå, varför skulle man betala sin faktura via dom om man ändå ska betala direkt
man har ju oftast upp till 60 dagar räntefri kredit på kreditkort

Du får upp till 5000 när man betalat in ett par ggr den skuld man har
Du kan även delbetala fakturorna hos dom

Det stämmer att det är max 1500 kr per faktura. Man börjar med 3000 kr i kreditutrymme som höjs sen till 5000 kr men max 1500 kr per faktura gäller oavsett.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp