Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Billån via Vw

Hej!

Var precis i kontakt med vw göteborg angående finansiering (billån ej leasing). De säger att det är UC som gäller, MEN att de kan makulera förfrågan om den inte går igenom. Är det något att lita på tro? :)

Kan vara som hos Wahlstedts där de har ett eget finansbolag som dom väljer i första hand, och om det inte går hos dem så testar de via VW finans..

Och för att svara på din fråga så ja de kan markulera en förfrågan ifall det blir avslag. Gjorde de åt mig på wahlstedts, och sen gjorde de via VW finans vilket gick igenom

Jag tog och fick beviljat där för 2 månader sedan. Iofs Audi men det är ju samma. En upplysning togs och det var Bisnode. Dock var detta för leasing, inte köp. Det kan ju vara annorlunda.

Vad hade du för score på bisnode när du fick leasingen? Kollar dom inkomsten och om man har betalningsanmärkningar?

Hej!

Var precis i kontakt med vw göteborg angående finansiering (billån ej leasing). De säger att det är UC som gäller, MEN att de kan makulera förfrågan om den inte går igenom. Är det något att lita på tro? :)

Jag hoppas att ungen förfrågan makuleras.. det har ju ett syfte att dom syns

Undrar också om någon vet om vw fortfarande kör bisnode vid billån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp