Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Billån trots skuldsatt och många UC

Jag är i färd med att inleda resan, ska sluta betala på lån och släppa allt till kf. Jag har i min beräknade budget dock råd att köpa en billig bil, runt 30.000kr men måste låna till det. Jag kan amortera typ 500kr/månaden på lånet - har ni några tips om långivare som kan ställa upp på en sån relativt liten summa? Långivare med UC tror jag inte kommer gå.

Senast ändrad:
Jag är i färd med att inleda resan, ska sluta betala på lån och släppa allt till kf. Jag har i min beräknade budget dock råd att köpa en billig bil, runt 30.000kr men måste låna till det. Jag kan amortera typ 500kr/månaden på lånet - har ni några tips om långivare som kan ställa upp på en sån relativt liten summa? Långivare med UC tror jag inte kommer gå.
Det finns ett antal långivare som inte tar UC som kan bevilja dig den summan. Det beror på dina förutsättningar. Räkna dock med usla räntor och inga 500 kr i månaden i avbetalning.

Du har en en beräknad budget på 30K fast du måste låna till det och dessutom har råd till det när du ska släppa allt till kronofogden:)

:)
Har du läst vad du skrivit :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp