Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Billån med dåligt Uc

Helt rätt. Ett vanligt blancolån. Bilfirman hade inget med lånet att göra. Ledsen om jag var otydlig.

Hej. Ja det fick jag genom lendo. Hög ränta, men jag betalar av det med betydligt högre avbetalningar i månaden än vad som "krävs" Så tacksam att ha en bil som fungerar.
Kan du säga vad var din uc risk och hur många hade du förfrågningar, lån register i uc ?

Exakt uc kommer jag inte ihåg men över 30 %. 1 st förfrågan, inga lån 9 betalningsanmärkningar (tror jag) senaste 1 år gammal. Fick lån i april så kommer inte exakt ihåg. Men dåliga förutsättningar. Tjänar dock hyfsat. 550000.

Otroligt att du fick ett lån med de förutsättningarna.
Missköter du det lånet borde de diskvalificeras från alla indrivningsåtgärder och bara få känna sig blåsta.

Otroligt att du fick ett lån med de förutsättningarna.
Missköter du det lånet borde de diskvalificeras från alla indrivningsåtgärder och bara få känna sig blåsta.
En översyn av lånemarknaden vore sitta på sin plats. Eget ansvar javisst men att de lånat ut till personer med usla förutsättningar borde förbjudas.

Exakt uc kommer jag inte ihåg men över 30 %. 1 st förfrågan, inga lån 9 betalningsanmärkningar (tror jag) senaste 1 år gammal. Fick lån i april så kommer inte exakt ihåg. Men dåliga förutsättningar. Tjänar dock hyfsat. 550000.
Vilken bank?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp