- Meddelanden
- 4
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Halloj! Då jag nyligen blivit med körkort ( 35 år gammal, bättre sent än aldrig) så är jag i starkt behov av en bil. Bilarna jag kikat på ligger på mellan 129-149 tusen. Har naturligtvis handpenning färdig.
Inga skulder hos kronofogden eller några prickar, dock har jag ett ärende som är skrivet som avslutat , då det var en mindre faktura som gick dit. Sökande drog tillbaks sitt krav samma dag som skulden kom dit.
58/100 hos UC-score.se
1.1 hos kreddy( bra)
Betyg bra hos minUC, mellan 1-4 %
2 blancolån på Spendwise( samlingslån) på 203 000 och 146 655 varav det på 146 655 kommer att betalas in den första februari.
Även en gammal kredit hos facit bank på 7800 .
Två oanvända kreditkort på 30 000 respektive 15 000 ( avslutade för två dagar sedan och det har inte uppdaterats)
3 registrerade FF hos UC de senaste 12 månaderna.
447 700 SEK taxerad inkomst 2023
Handlaren använder sig av Santander Bank, MyMoney Finans, Wasa Kredit AB, och Svea Ekonomi för finansiering.
Jag ska dit nu på fredag för att känna lite på bilarna och hade gärna köpt bilen där och då. Bör jag vänta tills mitt mindre lån hos spendwise är återbetalt och registrerat eller bör billånet gå igenom ändå?
Ber om ursäkt för romanen och är mycket tacksam för svar.
Inga skulder hos kronofogden eller några prickar, dock har jag ett ärende som är skrivet som avslutat , då det var en mindre faktura som gick dit. Sökande drog tillbaks sitt krav samma dag som skulden kom dit.
58/100 hos UC-score.se
1.1 hos kreddy( bra)
Betyg bra hos minUC, mellan 1-4 %
2 blancolån på Spendwise( samlingslån) på 203 000 och 146 655 varav det på 146 655 kommer att betalas in den första februari.
Även en gammal kredit hos facit bank på 7800 .
Två oanvända kreditkort på 30 000 respektive 15 000 ( avslutade för två dagar sedan och det har inte uppdaterats)
3 registrerade FF hos UC de senaste 12 månaderna.
447 700 SEK taxerad inkomst 2023
Handlaren använder sig av Santander Bank, MyMoney Finans, Wasa Kredit AB, och Svea Ekonomi för finansiering.
Jag ska dit nu på fredag för att känna lite på bilarna och hade gärna köpt bilen där och då. Bör jag vänta tills mitt mindre lån hos spendwise är återbetalt och registrerat eller bör billånet gå igenom ändå?
Ber om ursäkt för romanen och är mycket tacksam för svar.