- Meddelanden
- 321
- Mottagna reaktioner
- 69
- Poäng
- 207
Finns det något sätt att köpa en bil eller leasa en utan insats och om UC är rätt jäkla dålig? Är i akut behov av en bil pga separation

Att leasa kan bli en ganska dyr affär! Går det inte att få loss en liten summa i bodelningen så du kan köpa en billig bil?Finns det något sätt att köpa en bil eller leasa en utan insats och om UC är rätt jäkla dålig? Är i akut behov av en bil pga separation
Och Porschevolkswagen finans tar bisnode, både vid leasing och lån. Dock får man ej ha för många förfrågningar. Men sett folk som fått godkänd leasing med betalningsanmärkningar.
Volkswagen finans har Audi,vw, Skoda och tror de även har Seat.![]()
Så man kan köpa en Porsche för en miljon utan att en UC tas? Eller är det leasing?Och Porsche
Ja!Så man kan köpa en Porsche för en miljon utan att en UC tas? Eller är det leasing?
En del säger att det är uc ibland på lån, men att all leasing är på bisonodeSå man kan köpa en Porsche för en miljon utan att en UC tas? Eller är det leasing?
Jag sökte via Möllers hemsida och så ringde en säljare upp mig och så gjorde vi klart papper osv via telefon som jag fick skriva under på plats sen.Kan man söka leasing själv eller måste det ska på plats hos handlaren?