Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Billån - Behöver tips och råd!

Jag behöver alla tips jag kan få!

Jag har blancolån på ca 400 tusen och en årsinkomst på 340 tusen.
20 förfrågningar på UC varav senaste i februari så kreditbetyget är inte på topp. Jag har aldrig varit sen med en räkningen i hela mitt liv men som ni läste där uppe är ju inte ekonomiska situationen på topp. Men ändå stabilt då jag aldrig är sen med räkningar.

Tanken var att vänta ett år tills alla mina förfrågningar är borta men nu väntar vi tillökning i familjen senare i sommar så är i behov av en kombi.

Tror ni jag kommer kunna bli beviljad ett billån och för hur mycket isåfall? Rekomenderar ni något billån som är lätt att få? Kan man få lånebesked innan man besöker bilfirman? Finns det någon utan UC? Först var jag inne på privatleasing men känns som månadskostaden blir billigare vid köp än leasing.

Som sagt tar alla tips och råd ni har!
Tack på förhand!

om dom har fd handelsbanken finans så kan du söka lånelöfte på nätet, det är giltigt i 10 dagar.
Bmw finans använder sig av bisnode, så där klarar du dig med risig uc.

om dom har fd handelsbanken finans så kan du söka lånelöfte på nätet, det är giltigt i 10 dagar.
Bmw finans använder sig av bisnode, så där klarar du dig med risig uc.

Tack för svaret. Tror ni jag blir beviljad billån även fast det är via UC? Gissar på att dom tar en full UC?

Full uc är det nog med säkerhet. Jag har ingen som helst aning faktiskt, dom har ju säkerhet för lånet men..

Någon som har erfarenhet av privatleasing? Volkswagen tar dom UC? Kan man bli beviljad om man har höga lån? Jag har helt okej årslön på runt 340 tusen och inga betalningsanmärkningar och sådant, dock som sagt många förfrågningar på UC.

Någon som har erfarenhet av privatleasing? Volkswagen tar dom UC? Kan man bli beviljad om man har höga lån? Jag har helt okej årslön på runt 340 tusen och inga betalningsanmärkningar och sådant, dock som sagt många förfrågningar på UC.

VW använder Bisnode, inte UC

Enligt vissa alternerar dom mellan uc och bisnode
Ja, det var det svaret jag fick när jag mejlade med dom. Att de använder både uc och bisnode och att man inte vet i förväg vilken upplysning de kommer att ta, det sker liksom slumpmässigt.

Ja, det var det svaret jag fick när jag mejlade med dom. Att de använder både uc och bisnode och att man inte vet i förväg vilken upplysning de kommer att ta, det sker liksom slumpmässigt.
Jag har leasat 4 bilar via VW Finans senaste åren och aldrig åkt på en UC. Senaste var för 2 veckor sen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp