Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bigbank - Upp till 100 000 kr över 6 år

Ok då antar jag att det syns vad jag gjort senaste året utöver förfrågningarna:) tack för din hjälp

Jag vet att denna tråd är uttjatad med behöver svar på några frågor...
Ringer de alltid upp och frågar en massa? Om det blir beviljat samt avslag, är det besked per mail? Är de som marginalen bank och skickar brev och 'reklam' titt som tätt?

Jag sökte där igår vid lunchtid och fått bekräftelse på att ansökan behandlas och att jag får svar inom 24 timmar, har inte hört ett smack och snart har 24 timmar gått

Särskild postadress

Skickar de avi:erna till den särskilda postadressen eller skickar de till folkbokföringsadressen? någon som vet?

Till mig sa de när jag frågade att de endast skickar till folkbokföringsadressen. Nu har jag inte deras lån, väntar fortfarande på svar efter 10 dagar...), men när jag mailade och frågade om detta innan ansökan, var det svaret jag fick.

Godkänner inga med skuld till smslånebolag?

Hej,
En fråga, är det någon här som fått lån hos Bigbank fast man redovisat smslån.
Det verkar som det är lätt att få lån så länge man inte nämner smslån. De är positiva fram tills de fått inbetalningsuppgifterna och när man då är ärlig och skickar över uppgifterna för dessa förhatliga smslån så blir det nobben. Är det den känslan ni har. Eller varför skulle de annars vilja ha alla uppgifter innan de beslutar om lånet. Andra banker beviljar lån och frågar sedan om de ska sätta in pengarna till något speciellt.

Hej,
En fråga, är det någon här som fått lån hos Bigbank fast man redovisat smslån.
Det verkar som det är lätt att få lån så länge man inte nämner smslån. De är positiva fram tills de fått inbetalningsuppgifterna och när man då är ärlig och skickar över uppgifterna för dessa förhatliga smslån så blir det nobben. Är det den känslan ni har. Eller varför skulle de annars vilja ha alla uppgifter innan de beslutar om lånet. Andra banker beviljar lån och frågar sedan om de ska sätta in pengarna till något speciellt.

Icke. Det verkade bra ända tills jag redovisat mina smslån, som jag tänkte lösa in, men sen blev det kalla handen via mail, så ärlighet har man inget för. Hitta på nåt annat istället.
/Diandra

Icke. Det verkade bra ända tills jag redovisat mina smslån, som jag tänkte lösa in, men sen blev det kalla handen via mail, så ärlighet har man inget för. Hitta på nåt annat istället.
/Diandra

Japp, exakt samma här, kändes riktigt onödigt att sammanställa sina smslån för ingenting, bara ett mail att dom tagit ett negativt beslut om min ansökan, trots att jag pratade med dom om att jag hade massa smslån jag tänkte lösa, och att dom bad om inbetalningsuppgifter... Lönt?..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp