Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bigbank - Upp till 100 000 kr över 6 år

Jag tjänar ca 175 000 om året (fast anställning sedan flera år tillbaka)men har massor med skulder, ca 250 000. Jag har 10 förfrågningar på UC. Jag vet att allt detta låter uselt och jag verkar väl vara en hemsk person (mår jättedåligt av det)men jag vill gärna ta tag i mina skulder och därför tänkte jag höra om någon här tror att jag har någon chans att få lån hos Big Bank. Jag har inga betalningsanmärkningar. Jag hade tänkt låna 15 000 i så fall. Ni som har blivit beviljade lån hos dem har någon av er haft samma usla förutsättningar som jag?

hej
för det första är du ingen usel person för att du har skulder vi är många i samma sits
jag fick lån på 30 000 men har årsinkomst på 350 000 men hade många fler förfrågningar
ring dom dom är helt ok att prata med
Lycka till!

Big bank

Har samma som du fick avslag två gånger

Jag fick avslag
Man får inga betalningsnmärkningar ha

Har alla som blivit uppringda av dom blivit beviljade?
Jag sökte i fredags och blev uppringd idag av en mycket trevlig dam. Hon ville veta lite mer exakt om mina skulder och förstod snabbt att jag kommer gå ned i månadskostnad om jag har ett större lån där jag kan samla mina mindre lån plus alla smslånen..
Får hoppas på att det går vägen denna gång..

Trist att du inte fick låna. Hur högt belopp sökte du på? Vad frågade de när de ringde upp? Får man ha många förfrågningar på UC?

Någon som fått lån från Bigbank med mååååånga UC-förfrågningar, 14 stycken? Vill inte dra på mig fler förfrågningar om det redan är kört.

Någon som vet?

Såg att Big Bank ändrat lite i sin ansökning online. Man uppger inte alla sina skulder där mer. Ringer de ändå och frågar om dessa? Frågar de i så fall om man har skulder och var och hur mycket de är på?

Ja jag fick lån där iofs på 10000 bara, men jag har många fler förfrågningar än du.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp