Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bigbank - Upp till 100 000 kr över 6 år

Själv provade jag ansöka här och fick avslag på skärmen direkt vid ansökan på dagen, men ändå ringde de upp på kvällen och frågade efter mer uppgifter om anställningsförhållande osv. Har någon annan upplevt nåt liknande med Big Bank? Hur gick det i såna fall för er?

Vad konstigt! Tala om ifall du får nåt lån för då vågar jag också söka

När Big Bank ringer upp och kontrollerar uppgifter och skulder vad frågar de då? Jag försöker gå igenom mina lån och krediter men oroar mig för att om jag missar ett par stycken att de ska anklaga mig för att ljuga. Jag har läst noga den information som andra har skrivit här och att man behöver bara ta med de stora lånen. Men tänk om jag har 50000 kronor i skuld enligt UC men så uppger jag bara för 35000 kronor i min ansökan. Ifrågasätter de detta då? Måste varenda krona i skuld som finns i in UC redovisas? Ni tycker säkert att jag är jättekorkad som frågar detta men jag är ärlig och oroar mig så för att det ska bli tokigt. Finns det de här som har fått skicka in kopior på räkningarna? Känner mig så utlämnad då.

Hej! Nej varje krona behöver inte redovis exakt., själv upggav jag mina lån med avrundning nedåt. Hon som ringde upp mig var mycket trevlig och har man många lån som jag så är det ju lätt att "missa" ett i ansökan:).

/Nisse

Hej och tack för dina tips Nisse! Hur gör man med kreditkort? Ska man ta upp de också eller bara blancolån och konton typ på Komplett eller Ellos? Big Bank verkar ju helt reko. Jag ska testa att låna där men jag är rejält skuldsatt och har börjat ta smslån men vill få slut på dem och vill därför försöka låna 10000 av Big Bank. Fast ser de mina 10 UC-frågor blir de väl misstänksamma antar jag.

Jag läste villkoren dom har och eftersom jag erhåller sjukpension så ansåg jag att det inte är någon idé att ansöka eftersom dom inte godkänner det, ringde dom ändå för att kolla och hon jag talade med tyckte väl att jag kunde ansöka ändå, då dom ser från fall till fall men vet inte om det är någon idé att dra på sig en kreditförfrågan i onödan. Är det någon här som fått lån av dom trots sjukpension?

Någon som fått lån och hur tycker ni det funkade?

BigBank

Funkade jättebra för mig!
Lånade 20000 trots stora skulder!

Kan intyga att det funkade bra för mig med, fick ett lån från BIGBANK via creditfinder på 45000 kr. Hade missat att skriva i alla mina lån men dom ringde upp mig strax efter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp