Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bigbank - Upp till 100 000 kr över 6 år

Samma här

Hej

Samma för mig, ansökte förra torsdagen.
De har begärt in handlingar till höger och vänster, men fortfarande inga svar.

Riktigt dåligt med så lång handläggning, eller vad de nu håller på med.

Olle.

Avslag

Hej

Fick svar idag på mail, ansökan ej godkänd (efter mer än en veckas handläggning).
De skrev inte orsaken till avslaget.

/Olle.

jag sökte i tisdags. på onsdagen skickade jag in kompletteringarna via mail (blanketten med skulder, arbetsgivarintyg och skuldavier), samma dag fick jag meddelande om att jag blev beviljad. fick hem avtal i fredags. har inte skickat in det och lär inte göra det. 40000 kr i lån, och när det är återbetalat (5 år) ska jag ha betalat 80742 kr. skamligt för fan.

men om folk ändå vill låna där: jag hade 6 eller 7 uc när jag gjorde ansökan (varav dom flesta under en period på några dagar), inkomst 257000 (dock knappt ngn deklarerad inkomst alls, nolltaxerad -09 och typ 40000 -10), lån på sammanlagt 20000 kr.

jag sökte i tisdags. på onsdagen skickade jag in kompletteringarna via mail (blanketten med skulder, arbetsgivarintyg och skuldavier), samma dag fick jag meddelande om att jag blev beviljad. fick hem avtal i fredags. har inte skickat in det och lär inte göra det. 40000 kr i lån, och när det är återbetalat (5 år) ska jag ha betalat 80742 kr. skamligt för fan.

men om folk ändå vill låna där: jag hade 6 eller 7 uc när jag gjorde ansökan (varav dom flesta under en period på några dagar), inkomst 257000 (dock knappt ngn deklarerad inkomst alls, nolltaxerad -09 och typ 40000 -10), lån på sammanlagt 20000 kr.

Varför i helvete håller du på med att ansöka när du sedan ändå inte vill ha lånet? Nu har ju Big Bank tvingats att skicka hem papper till dig och handlägga ansökningen och får ingenting för det! Skäms på dig!

man har faktiskt rätt att ångra ett lån.oavsett var man lånar någonstans.så personen har inget att skämmas för.

Varför i helvete håller du på med att ansöka när du sedan ändå inte vill ha lånet? Nu har ju Big Bank tvingats att skicka hem papper till dig och handlägga ansökningen och får ingenting för det! Skäms på dig!

haha men herregud. jag fick ett annat erbjudande samma dag, som var bättre. och även om jag inte fått det så vafan, jag får väl ångra mig. här försöker jag ge er information kring mig så ni vet ungefär vilka som blir beviljade, och så får man det här? jävla idiot. :)

Givetvis är det inget fel i att ansöka hos flera och sedan ta det bästa alternativet. Så borde alla göra, är ju därför Lendo är så bra.

Bigbank= skojare !

:mad:Bigbank=skojare, ockrare ja det finns många namn om dom !

Jag undrar, det där med att ange sina skulder på Big Bank. Ska man ange precis alla? T ex om jag har ett Ellos konto som jag har utnyttjat 1200 kronor på. Ska det anges? Eller räcker det med större lån, t ex 20 000 på Ikanobank? Hur gör man med skulder som man delar med en annan medlåntagare? Jag bara undrar, ni som har fått komplettera hur har ni gjort? Ska man bifoga avier också från de man har lånat av? Då ser de ju mina lånenummer med mera. Jag hade bara tänkt mig att försöka låna 10 000 kronor. Jag har 8 förfrågningar på UC och en del skulder men inga anmärkningar eller skuldsaldo.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp