Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bigbank, någon som ansökt där?

De ringer upp och ber dig bekräfta namn, adress, sökt belopp osv. Frågar vad du ska göra med pengarna, svarade bara att jag skulle lösa små krediter.
Så inget konstigt alls, trevliga hela samtalet igenom.

Tusen tack för svar! Sökte nu i helgen så sitter som på nålar nu inför imorgon och stressar upp mig :')

Sökte på lendo på 189.000kr valde bigbank
Signerade via BankID ingen som ringt mej alls å kollat något dom kanske inte gör det till alla

kontraktet är skrivit å signerat så det borde inte dröja länge innan pengarna kommer in

eller vad tror ni hur snabbt gick det för er att få pengarna

2,3 i Uc
Års inkomst 400,000kr
Blanco lån 200,000
Bolån 945,000

så hoppas att ansökan gick igenom eftersom avtalet är på skrivet å klart

Nu fick jag sms om att ringa vilket jag gjorde fick svara på lite frågor sen efter alla frågor så sa dom att det såg bra ut... hur smidigt som hälst och jätte trevliga

Sökte på 160.000 via Sambla.
Fick erbjudet via BigBank, fick signera avtal, sedan därefter fick jag mail om att jag skulle kontakta dem (detta var i lördags).
Ringde dem idag, de ställde kontrollfrågor (jobb, adress, vad pengarna ska gå till. Sa att jag skulle samla allt jag hade nu inkl. ett par gamla inkassoärenden).
Fick ett par timmar senare sms om att pengarna är på väg!! Sänker min månadskostnad med 5000! Så skönt!

6% risk
321k deklarerad inkomst
1 anmärkning som försvinner januari 2022
En synlig kredit på 44k

Grymt ja dom är smidiga hur snabbt fick du pengarna

För er som undrar om förutsättningar etc, kan de inte svara mer än så här

"När man ansöker om lån hos oss så gör man detta via vår hemsida: www.bigbank.se då vi inte gör några manuella handläggningar. Det tas en kreditupplysning och vår regelmotor gör en samlad kreditbedömning, därav kan vi inte ge dig något preliminärt beslut ifall du skulle bli beviljad eller ej. Beslutet regelmotorn tar kan vi inte påverka på något sätt och det beslutet är giltigt i en månad."

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp