Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Beviljat 25000 Cash Buddy

tror bara cashbuddy har ett system där om du är skuldsatt eller har många förfrågningar eller många betalningsanmärkningar så blir du beviljad. Har du otroligt bra rate, då blir du nekad.
de kanske fungerar tvärtom ? : )

Prövade nu när du skrev den här tråden men blev autonekad. Undrar varför, har nog lägsta betyg i bisnode men inga anmärkningar eller något sådant.
Det är UC. Kollade allt nu, för någon dag sedan hade jag UC 62 % men 26 ff idag 2020-12-03 hade jag 13 % fick från UC nu?? Huuuuur kan de ha minskat med -50 i riskprognos när jag inte ens haft en enda ff som gått ut och inte betalat av nåt? Asså sitter och jämför upplysningarna nu. Sitter och gapar. Måste vara nån bugg på UC, inte haft 13 sen jag startade med det att vara lånehaj dvs när man typ hade 2 ff för typ 4 år sen. Så...kul.....nu tog man cash Buddy....vad hade jag fått med 13 % tror ni? Asså de här är det sjukaste jag varit med om.

Det är UC. Kollade allt nu, för någon dag sedan hade jag UC 62 % men 26 ff idag 2020-12-03 hade jag 13 % fick från UC nu?? Huuuuur kan de ha minskat med -50 i riskprognos när jag inte ens haft en enda ff som gått ut och inte betalat av nåt? Asså sitter och jämför upplysningarna nu. Sitter och gapar. Måste vara nån bugg på UC, inte haft 13 sen jag startade med det att vara lånehaj dvs när man typ hade 2 ff för typ 4 år sen. Så...kul.....nu tog man cash Buddy....vad hade jag fått med 13 % tror ni? Asså de här är det sjukaste jag varit med om.
Jag vill ha för mig att Cashbuddy liksom Thorn kör med något man kallar för förskönad uc, vilket ger en betydligy bättre ucbetyg än vad man egentligen har.

Jag sökte & blev beviljad.
Uc 57,6
8 förfrågningar
7 anmärkningar varav en utmätning.
0 i skuldsaldo sen 1 år tillbaka
0 i lån
355,000 i årsinkomst

finns det något mer som cashbuddy som brukar beviljas?
Står ju tyvärr bara utmätningsförsök i betyg på creditsafe & 1a på bisnode.

Har hört att det finns dom som får hos Thorn med på förhand dåliga förutsättningar..

Jag blev nekad att höja även fast jag har skött betalningarna men är nog för att jag är mycket högbelånad.

Hej. Ansökte om lån på Cash Buddy, alltid fått avslag och mitt UC ser skit ut. Fick beviljat de erbjöd 2 alternativ 5000 eller 25000 och jag tog 25000. Det står nu att de ska gå igenom mitt aurogiro för kontroll men att låneansökan är godkänd.
Vad menas? Dvs vad exakt gör dem, kopplar de bara mitt konto till autorigo?
Det är ju helt makalöst. De har sagt att man inte får överstiga 20% i riskprognos

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp