O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Som rubriken lyder.. Jag hade betalnings anmärkning och en skuld hos kronofogden förut men fick låna av cash2you 15 tusen..betalde varje månad o skötte betalningarna pet noga tills en månad då jag hade möjlighet att betala in hela lånet.
Ansökte för ett tag sen hos dom och blev nekad,orsak va att jag inte va godkänd pga av min ekonomiska sits.
Jag fattar inte jag har ju haft lån hos dom en gång tidigare trots betalnings anmärkningar. Har skötit varje betalning o löste in hela lånet en månad. Så förstår inte varför dom inte beviljar nu?=( har fast jobb o månadslön oxå..
Ansökte för ett tag sen hos dom och blev nekad,orsak va att jag inte va godkänd pga av min ekonomiska sits.
Jag fattar inte jag har ju haft lån hos dom en gång tidigare trots betalnings anmärkningar. Har skötit varje betalning o löste in hela lånet en månad. Så förstår inte varför dom inte beviljar nu?=( har fast jobb o månadslön oxå..
såg nu på deras hemsida att dom ahde sänkt beloppet att man kunde ansöka om 3 tusen som man kunde betala på ett år... dock skyhög ränta. Men tror du dom kan neka ändå?? är jsukskriven denna månad o får inte allt å gå runt o har provat me andralånegivare men fått avslag tyvärr. O vet att hos dom här har jag skötit alla betalningar o betalde in allt innan slut datumet till o me..
men dek anske inte spelar nån roll?