Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Beviljar cas2you lån trots betalnings anmärkning??

Som rubriken lyder.. Jag hade betalnings anmärkning och en skuld hos kronofogden förut men fick låna av cash2you 15 tusen..betalde varje månad o skötte betalningarna pet noga tills en månad då jag hade möjlighet att betala in hela lånet.

Ansökte för ett tag sen hos dom och blev nekad,orsak va att jag inte va godkänd pga av min ekonomiska sits.

Jag fattar inte jag har ju haft lån hos dom en gång tidigare trots betalnings anmärkningar. Har skötit varje betalning o löste in hela lånet en månad. Så förstår inte varför dom inte beviljar nu?=( har fast jobb o månadslön oxå..

Hösten förra året uppdaterade din sin hemsida och därmed också ansökningsmetod. Numera kollas du automatisk mot creditsafe om du söker t ex 15k vilket brukar leda till avslag direkt. Innan detta systemet infördes så gjordes en manuell UC koll på dig och din ekonomi vilket ledde till att man enklare blev beviljad också.

Hände samma sak med mig som dig, förra året blev jag beviljad 15k trots ca 7 bet anmärkningar. Nu iår har jag bara 2 bet anmärkningar kvar, men blir nekad direkt

Jaha så dom har ändrat reglerna:( såg nu på deras hemsida att dom ahde sänkt beloppet att man kunde ansöka om 3 tusen som man kunde betala på ett år... dock skyhög ränta. Men tror du dom kan neka ändå?? är jsukskriven denna månad o får inte allt å gå runt o har provat me andralånegivare men fått avslag tyvärr. O vet att hos dom här har jag skötit alla betalningar o betalde in allt innan slut datumet till o me..:) men dek anske inte spelar nån roll?

Jag tror det kan gå om du antingen ringer eller mailar dom. Dock om de kollar upp dig manuellt lär de ta UC. Så fråga först om de ändrat kraven, eftersom du blivit beviljad och skött dig tidigare

Skickade in en ansökan 8 månader efter jag betalat in allt o fick då avslag även fast ja skött alla betalningar o allt o betalat in i förtid:/ ansökte idag men får inte sva förns på måndag...om jag får avslag ska jag ringa dom o berätta att jag avrit kund hos dom o skötit alla betalningar? Kan dom kolla upp mej o se att jag varit kund hos dom o betalat o skött betalningarna?? fan trist näre blir sådär:/

Jag fick lån av dem förra året, oktober, först fick jag nej, jag hade 2 betalninganmärkningar varav en var gammalt utmätningsförsök ( som nu är borta), då mailade jag dem och frågade om det fanns något jag kunde göra, för jag hade högre lön och heltidsarbete, detta kunde de inte se i den upplysningen de gjorde på mig då, jag fick skicka in lönespecifikationer ( 3) till dem, sedan valde jag själv att skicka med mina arbgivarintyg eftersom min anställning var förändrad, efter detta fick jag beviljat lån på 15000kr. För övrigt vill jag säga att deras kundtjänst är jättebra att ha göra med.
Så kanske du skulle kunna få göra något liknande? Fråga om det finns något du kan skicka in för att göra det lättare för dig.

Skickade in en ansökan 8 månader efter jag betalat in allt o fick då avslag även fast ja skött alla betalningar o allt o betalat in i förtid:/ ansökte idag men får inte sva förns på måndag...om jag får avslag ska jag ringa dom o berätta att jag avrit kund hos dom o skötit alla betalningar? Kan dom kolla upp mej o se att jag varit kund hos dom o betalat o skött betalningarna?? fan trist näre blir sådär:/

det spelar inget roll hur duktigt än du vart har du underskott får du tyvärr avslag ....

Va ?? Stämmer inte alls !! Fick lån med Underskott !!

Stämmer mycket väl jag blev ju nekad sen vet inte vad gränsen går du kanske har ganska lite underskott

Jag har mailat dom nu och sagt att jag jobbar mera procent och har månads lön men förra månaden blev lite tajt me pengar då ja va sjukskriven så skulle behöva ha dom där extra slantarna nu:/ en betala tebax dom direk.. o kan bifoga mina löne specifikationer och anställningsbevis ifall de kan kan till någon hjälp. Har ju haft lån hos dom förut på 12 tusen o betalade varjem ånad o va petnoga sen sista månaden löste jag in merä n halva lånet så dom borde ju sätt att ja skötit mig trots att ja haft betalningsanmärkningar..

De står klart o tydligt på deras hemsida att har man haft betalningsanmärkningar o hamnat hos kronofogden så är de inget hinder,dom ser på äns nuvarande framtid elr va de stod...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp