Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Beviljad skuldsanering!

Vem tänker du ska göra något?? KFM utmäter ingenting då du har beslutad sanering.
Hej! Hur vet man det till 100% jag vill ju inte köpa en bil för 30000kr och sen att det finns risk att dom plockar den. Blir ju orolig av detta. Vet inte riktigt hur jag ska tänka kring detta. Har du själv gjort detta eller känner du någon som gjort det?

Vem tänker du ska göra något?? KFM utmäter ingenting då du har beslutad sanering.
Hej! Hur vet man det till 100% jag vill ju inte köpa en bil för 30000kr och sen att det finns risk att dom plockar den. Blir ju orolig av detta. Vet inte riktigt hur jag ska tänka kring detta. Har du själv gjort detta eller känner du någon som gjort det?

100 % säkert. Det görs inga tillgångsundersökningar under din skuldsanering. Vad du gör med dina pengar är upp till dig så länge du betalar enligt plan och omprövar väsentligt ökade inkomster alt minskade som överstiger 500 kr.

Som sagt..under skuldsanering utmäts ingenting så länge du sköter dina betalningar o inte får nya skulder hos KFM.
Jag har genomgått sanering och ägde en bil så var dyrare än 30 000 kr..

När det står att man ska börja betala i september betyder det att man betalar i slutet av augusti för september månaden eller i slutet av september som det gäller då? Bifogar en bild på betalplanen. Screenshot_20240802_134215.jpg

När det står att man ska börja betala i september betyder det att man betalar i slutet av augusti för september månaden eller i slutet av september som det gäller då? Bifogar en bild på betalplanen. Visa bilaga 4204
Det står väl mer info på lappen, vilket bg nummer du ska betala in till samt ocr och datum det ska vara betalt?
Du betalar inte i förskott. Ska en räkning betalas i september är det september

När det står att man ska börja betala i september betyder det att man betalar i slutet av augusti för september månaden eller i slutet av september som det gäller då? Bifogar en bild på betalplanen. Visa bilaga 4204

När du betalar hyran för september, betalar du i slutet på augusti eller slutat på september?;)

Du betalar inte i förskott på din skusan som du gör med din hyra. Utan du betalar månad för månad i "realtid". Det vill säga september är september.
Så fick jag informationen till mig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp