Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Beviljad skuldsanering!

Har haft noll kontakt med min handledare, accepterade betalplan typ 5e januari så tycker att jag borde få besked snart om vad som händer, kanske snart läge att ringa? Har väldigt många kreditgivare så kanske därför det tar tid!
Det kan vara så! Jag hade totalt 8 långivare och tog ändå 2 månader :) känns som att om man inte hör något, så går det som det ska. men det är som sagt bara vad jag tror :)

Det kan vara så! Jag hade totalt 8 långivare och tog ändå 2 månader :) känns som att om man inte hör något, så går det som det ska. men det är som sagt bara vad jag tror :)
Hoppas du har rätt :) om någon långivare hade ställt till med elände så borde de informerat mig om jag fattat alla trådar rätt som jag läst!

Stort Grattis!
Har fått inledande 12/2 väntar fortfarande.

Ni som har fått beviljat , ägde ni nån bostadsrätt ?

Jag har ansökt skuldsanering men äger en bostadsrätt med lite övervärde i .

Har haft noll kontakt med min handledare, accepterade betalplan typ 5e januari så tycker att jag borde få besked snart om vad som händer, kanske snart läge att ringa? Har väldigt många kreditgivare så kanske därför det tar tid!

Hur många borgenärer har du?

Stort Grattis!
Har fått inledande 12/2 väntar fortfarande.

Vad är det du väntar på, betalplanen?

Den kommer i slutet på nästa vecka antar jag.

Lite mer än en månad ifrån inledande till betalplan ska det ta.

Vad är det du väntar på, betalplanen?

Den kommer i slutet på nästa vecka antar jag.

Lite mer än en månad ifrån inledande till betalplan ska det ta.
Det stod i inledande att jag inte ska betala något, vad menas med betalplanen då?

Det stod i inledande att jag inte ska betala något, vad menas med betalplanen då?
I betalplanen lägger de upp hur mycket dina borgenärer ska få tillbaka och hur mycket du ska betala per månad under din skuldsanering.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp