Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Beviljad Skuldsanering och återbetalning till Csn

Hej alla
Jag fick Beviljad skuldsanering i December och det står i mitt beslut att

”Csn har meddelat att de kommer att bevilja dig anstånd för den skulden under tiden som din betalningsplan löper. Du ska alltså inte betala något till CSN under den tiden. Du ska börja betala på skulden till CSN igen när din betalningsplan är slut.”

Vilket dem även gjorde under tiden för inledande.
Men igår fick jag en betalplan för 2024 från CSN på Kivra och där står det att jag ska betala varje månad under 2024 med start nu i januari.

Är detta vanligt?

Låter som tabbe hos csn

Hej alla
Jag fick Beviljad skuldsanering i December och det står i mitt beslut att

”Csn har meddelat att de kommer att bevilja dig anstånd för den skulden under tiden som din betalningsplan löper. Du ska alltså inte betala något till CSN under den tiden. Du ska börja betala på skulden till CSN igen när din betalningsplan är slut.”

Vilket dem även gjorde under tiden för inledande.
Men igår fick jag en betalplan för 2024 från CSN på Kivra och där står det att jag ska betala varje månad under 2024 med start nu i januari.

Är detta vanligt?
Tror att betalplanen iaf går ut som vanligt även om anstånd att betala gäller under saneringen. Men som tidigare sagts kolla med CSN för klara direkta besked

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp