Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Beviljad samlingslån utan komplettering?

Hej!
Sökt samlingslån via Advisa och på ena erbjudandet så kan jag fylla i kontonummer för utbetalning direkt och verkar inte som jag skall/behöver komplettera. Det vill andra erbjudanden (vill ha lönespecar).
Betyder det att allt är "klart" då? Var ett bra erbjudande så det hade känts så skönt om allt var färdigt efter att jag fyllt i kontonummer.
Tack på förhand för svar!

Vilken bank? Lönespec kommer ofta i efterhand men beroende på vilken bank det är så kan det vara lugnt.

Nordax
På de andra står det att dem önskar komplettering i form av lönespec.
En fråga till, har fortfarande inte fått svar från Sevenday. Brukar dom ta lång tid på sig? Har gått en dag nu och det är bara dom kvar som inte lämnat svar.

Nordax
På de andra står det att dem önskar komplettering i form av lönespec.
En fråga till, har fortfarande inte fått svar från Sevenday. Brukar dom ta lång tid på sig? Har gått en dag nu och det är bara dom kvar som inte lämnat svar.

Nej, Nordax behöver inget. Sevenday tar lång tid på sig.

Funderar på att göra en ansökan till Nordax jag med. Vad hade du för förutsättningar då du vart beviljad lånet? Och hur mycket fick du låna?

Nordax tog inga komplettering på mig. Snabb behandling och utbetalning.

Dom ville verifiera inkomst via insator. Det brukar inte vara några problem väl? Jag har flera konton i min bank varav lönen förs över till ett som inte är kopplat till något kort (har lön i utlandet) men dom får tillgång till alla konton?

Dom ville verifiera inkomst via insator. Det brukar inte vara några problem väl? Jag har flera konton i min bank varav lönen förs över till ett som inte är kopplat till något kort (har lön i utlandet) men dom får tillgång till alla konton?

Instantor via Nordax? Aldrig någonsin hört om.

Tog lån hos Nordax förra veckan. Ingen komplettering eller instantor för min del.

Dom tog nog instantor på mig för att jag har inkomst i Norge. På min UC så står min inkomst som 0. Borde ju inte vara några konstigheter ifall instantor ser alla konton. Vet inte helt hur dom kollar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp