Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Beviljad remember

Ok, det känns som sagt som ett väldigt bra erbjudande. Fick du hem kopia på skuldebrevet?

Nope, ingenting. De stod att jag skulle få hem första fakturan på brev men jag var in fort och gjorde autogiro ansökan och då fick jag tydligen inte hem någon faktura utan den första dragningen är gjord utan att jag fått ett enda brev hem.

Då fick jag lånet för ca 1- 1.5 månad sen.

Nope, ingenting. De stod att jag skulle få hem första fakturan på brev men jag var in fort och gjorde autogiro ansökan och då fick jag tydligen inte hem någon faktura utan den första dragningen är gjord utan att jag fått ett enda brev hem.

Då fick jag lånet för ca 1- 1.5 månad sen.
Samma för mig fast jag anslöt mig till e-faktura.

Änligen?: fick du erbjudande från någon annan också via lendo?

Änligen?: fick du erbjudande från någon annan också via lendo?

Jag sökte sent på fredagkväll och fick från remember på lördag fm. Idag på fm gick jag in och accepterade det och då hade jag inte fått något mer erbjudande. Men jag väntade alltså inte ut tiden.

Jag sökte sent på fredagkväll och fick från remember på lördag fm. Idag på fm gick jag in och accepterade det och då hade jag inte fått något mer erbjudande. Men jag väntade alltså inte ut tiden.

Nej, du borde haft tid till idag måndag kväll

Ni som har blivit beviljade lån från remember, hur lång tid tog det innan lånet syntes på mina sidor och innan ni fick pengarna?
Jag signerade avtalet med BankID igår och fick då ett sms att lånet var beviljat och att utbetalning skulle ske inom två-tre dagar. Men när jag idag försöker logga in på deras sida så kommer det upp att konto saknas kontakta kundtjänst?

Så var det för mig också i några dagar, kanske 3? Så de är inge konstigt :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp