Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Beviljad kreditkortsavtal från Collector Easycard

Hej! Är det någon mer än jag som fått ett kreditkortsavtal från Collector Easycard med beviljad kredit på 10 000 hemskickat?

Alltså inget jag har beställt, utan som kommit hem i brevlådan

Du är väll bara ett "preliminärt godkänande" när du sickar in avtalet så görs kreditupplysningen och då får du svar på om du får krediten eller ej. Det är bara ett reklamutsick.

Du är väll bara ett "preliminärt godkänande" när du sickar in avtalet så görs kreditupplysningen och då får du svar på om du får krediten eller ej. Det är bara ett reklamutsick.

Nej, faktiskt inte. Jag har kollat med dem och de sa att de har en pågående kampanj, det har inte tagits någon UC och kommer heller inte att göras.

Nej om du inte sickar in avtalet att du vill ha kreditkortet.

Det står ju längst ner på pappret att dom vid mottagande av undertecknat avtal förbehåller sig rätten att göra en kreditupplysning.

Jag tvivlar på att dom ger ut ett kreditkort utan att göra en kontroll av den som får kredit av dom.

Nej om du inte sickar in avtalet att du vill ha kreditkortet.

Det står ju längst ner på pappret att dom vid mottagande av undertecknat avtal förbehåller sig rätten att göra en kreditupplysning.

Jag tvivlar på att dom ger ut ett kreditkort utan att göra en kontroll av den som får kredit av dom.

Hej! Fick samma erbjudande fast på 15000 för ett tag sen , var oxå lite skeptisk men ringde o kollade att ingen UC gjordes vilket stämde

Mvh Nisse

Även om du sickade in avtalat påskrivet för att få krediten?

De kommer ta upplysning när du skickar in avtalet.detta brev är endast föe att locka dig söka.flera lånegivare gör ibland samma sak.

Jag ska inte ha något kreditkort. Slutlånat för min del

De kommer ta upplysning när du skickar in avtalet.detta brev är endast för att locka dig söka.flera lånegivare gör ibland samma sak.

Jo jag vet att många brukar göra så , har fått en hel drös med sådana , men det som skiljer dem och detta åt är att det är förtryckt beviljad kreditsumma.
Och som sagt jag har kontaktat dem , ingen UC kommer att göras.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp