Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Beviljad hos Collector - Äntligen vänder det.

Kan meddela att jag också fick ett godkänt lån från Collector idag, efter att ha försökt fixa ett samlingslån i snart ett år, OTROLIGT skönt! Tack för detta tips, riktig lifesaver alltså.
Sökte med förra årets deklarerade inkomst, hade ca 600 k i inkomst, ca 100k i underskott, och totala lån + krediter på strax över 1 miljon... Inga andra konstigheter (betalningsanmärkningar eller liknande). fick samla 500 000 till 10% ränta, minskar mina månadskostnader typ 5 000.

Väldigt smidig process - gick igenom förutsättningarna innan UC togs, sen efter att UC såg bra ut fick man ta en kreditz och fylla i lån som skulle lösas.
Kan också nämna att min risk hos dem av någon anledning gick från typ 17% till 6% sedan jag försökte sist i December... Hade såklart betalat av på mina lån under tiden men det hade inte ändrats mer än kanske 30k, och min risk på Kreddy var faktiskt högre nu (!!)

Hur ofta tar Collector en Kreditz?
Du kan be dom göra en Kreditz innan UC vilket jag gjorde, då ville han veta lön och lite andra uppgifter också. Sen skulle han räkna på det sen återkom han sa det såg just ut och dom behöver en UC också bara för att se så allt stämmer. Så mitt tips behöver du lån via collector eller annat ställe, gör en kalkyl med alla skulder och krediter från högt till lågt, tog mig en eller två timmar att fixa fram allt med räntesats och vad jag betalar i ränta osv, sen hade jag den kalkylen till hands. Se till även att skriva in dina fasta utgifter men det var inget han fråga mig bortsett från hyra

Kan meddela att jag också fick ett godkänt lån från Collector idag, efter att ha försökt fixa ett samlingslån i snart ett år, OTROLIGT skönt! Tack för detta tips, riktig lifesaver alltså.
Sökte med förra årets deklarerade inkomst, hade ca 600 k i inkomst, ca 100k i underskott, och totala lån + krediter på strax över 1 miljon... Inga andra konstigheter (betalningsanmärkningar eller liknande). fick samla 500 000 till 10% ränta, minskar mina månadskostnader typ 5 000.

Väldigt smidig process - gick igenom förutsättningarna innan UC togs, sen efter att UC såg bra ut fick man ta en kreditz och fylla i lån som skulle lösas.
Kan också nämna att min risk hos dem av någon anledning gick från typ 17% till 6% sedan jag försökte sist i December... Hade såklart betalat av på mina lån under tiden men det hade inte ändrats mer än kanske 30k, och min risk på Kreddy var faktiskt högre nu (!!)
Fan vad skönt, grattis!
Längtar tills jag också kan.

Vad hade du för UC % o hur många ff?
Ansökte du hos dem direkt eller via tex Lendo?

Grattis! Skönt med minskad månadsskostnad! Var det lösenkrav att de skulle lösa lånen åt dig eller kan du göra det själv? Hade du en miljon som syntes på din UC eller var det utanför UC som du samlade lån också?

Beviljar Collector med betalningsanmärkning är min första fråga och den andra frågan är om dom löser lånen åt er eller betalar dom ut pengarna?

Fan vad skönt, grattis!
Längtar tills jag också kan.

Vad hade du för UC % o hur många ff?
Ansökte du hos dem direkt eller via tex Lendo?
Tack!! Hoppas att det går bra för andra också :) Jag låg på 6 i risk på Kreddy (4,5 i december om jag minns rätt), 4 ff (2 från dec och 2 som skulle försvinna i maj). Körde direkt hos Collector, tror det ledde till bättre utfall faktiskt.
Det var ca 1 miljon på UC, löste för i princip hela summan men fick ut 10k på kontot

Du kan be dom göra en Kreditz innan UC vilket jag gjorde, då ville han veta lön och lite andra uppgifter också. Sen skulle han räkna på det sen återkom han sa det såg just ut och dom behöver en UC också bara för att se så allt stämmer. Så mitt tips behöver du lån via collector eller annat ställe, gör en kalkyl med alla skulder och krediter från högt till lågt, tog mig en eller två timmar att fixa fram allt med räntesats och vad jag betalar i ränta osv, sen hade jag den kalkylen till hands. Se till även att skriva in dina fasta utgifter men det var inget han fråga mig bortsett från hyra
Vad kollar de på kreditzen? Inkomster och andra transaktioner som spel typ? Har inga inkasso eller betalningsanmärkningar. Antar de kollar lönen.

Kontaktade du också Albert (numret i tråden) när du ansökte om samlingslån initialt?

Är Collector de som är mest risksugna nu?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp