Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Beviljad hos Collector - Äntligen vänder det.

När du var i kontakt med collector då, hur såg dina förutsättningar ut och vad fick du för svar av collector då? Kunde de ge någon information om vad du behövde förbättra för att kunna samla lånen?
fick en blanco-risk som var över deras gräns på 15% (min UC-score var dock runt 4). Tipset jag fick var helt enkelt att fortsätta betala av lån och återkomma, väldigt trevligt bemötande :)

Som sagt så har dom en avdelning som är snällare. Jag fick inte ens 100 k när jag sökte hos Lendo. Men beviljades 400 k direkt och möjlighet att utöka till 500 k

Hej igen, vad tycker ni jag ska göra? Funderar ändå på ansöka via Collector istället, bör jag ringa dit först innan jag ansöker för att höra vad dom säger samt förklara som det är och hur stora skulder jag har och hur jag har tänkt eller ansöka först och se om det blir avslag med UC och kanske beviljat på deras Kreditz? Min lön har gått upp nu från 28317 till 29280 väntar på lokala förhandlingarna ska vara klart så jag vet exakta lönen så troligtvis närmare 30k. Vilket nummer har ni ringt till och har ni bett om att få prata med en specifik person?

Som sagt så har dom en avdelning som är snällare. Jag fick inte ens 100 k när jag sökte hos Lendo. Men beviljades 400 k direkt och möjlighet att utöka till 500 k
Härligt att höra att du fick chansen där! Vad hade du för förutsättningar (lön/underskott/skuldsaldo) om man får fråga?

Jag ringde in och kollade också, ska få återkomst i eftermiddag.

Snackade med Albert, trevlig prick!

Jag ringde in och kollade också, ska få återkomst i eftermiddag.

Snackade med Albert, trevlig prick!
Meddela gärna hur det gick, vad är dina förutsättningar? Ska ringa i veckan innan min ansökan eller senast nästa vecka

Meddela gärna hur det gick, vad är dina förutsättningar? Ska ringa i veckan innan min ansökan eller senast nästa vecka
22 ff 1 som går ut nu (helt jävla galet jag vet..)
inga anmärkningar/missbrukade krediter/inkasso etc.
550k inkomst 2024

380k Bank Norwegian 18%
92k Anyfin 18%
45k Collector 18%

Han skulle räkna på ett förslag och återkomma.

22 ff 1 som går ut nu (helt jävla galet jag vet..)
inga anmärkningar/missbrukade krediter/inkasso etc.
550k inkomst 2024

380k Bank Norwegian 18%
92k Anyfin 18%
45k Collector 18%

Han skulle räkna på ett förslag och återkomma.
Okej nej dömer inte, min gått ner från 10 i april förra året till 3.2 nu med 2 FF ena försvinner i maj och andra nu runt juli/augusri
Har sammanlagt 320k i skuld med billånet, men bara krediter övriga lån 241k 336 deklarerat så osäker jag får om jag inte har medsökande med. Men av att döma så har folk haft värre och fått ändå så får hoppas på det bästa. Räknade igår behöver ca 105k för att princip betala av alla dyra krediter och ett lån.

Men ringde du först eller gjorde ansökan? Ska ringa och se om deras kreditz kan säga nåt

Okej nej dömer inte, min gått ner från 10 i april förra året till 3.2 nu med 2 FF ena försvinner i maj och andra nu runt juli/augusri
Har sammanlagt 320k i skuld med billånet, men bara krediter övriga lån 241k 336 deklarerat så osäker jag får om jag inte har medsökande med. Men av att döma så har folk haft värre och fått ändå så får hoppas på det bästa. Räknade igår behöver ca 105k för att princip betala av alla dyra krediter och ett lån.

Men ringde du först eller gjorde ansökan? Ska ringa och se om deras kreditz kan säga nåt
ringde bara, har 7.2 uc score och 10.32% riskprognos.

Albert återkom!

De samlar hela mitt Noba Bank Norweigan på 380k och betalar även in 75k av 92k på Anyfin.

Dvs 455k + de 45k som jag redan hade hos dem.

Sänker räntan till 16,9% från 19,20% och återbetalningstiden från 15 till 9 år.

Jag har då följande:

500k Collector med sänkt ränta och 6 år kortare på lånet och även lyckats sänka månadskostnaden.

18k över hos Anyfin som jag löser vid skatteåterbäringen.

Det är värt att ringa direkt till banken! Fick 0,5% ränterabatt.

Nu känns framtiden ljusare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp