Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Beviljad hos Collector - Äntligen vänder det.

Har ganska uselt faktiskt. 25,6% ganska många förfrågningar. Två betalningsanmärkningar som går ut i februari. Inget skuldsaldo sen över två och ett halvt år sen. Har ett lån tillsammans med min sambo på 500 000. 420 000 i inkomst förra året. Sen så har jag krediter på 60 000 som syns på uc. Det var de kreditera jag ville samla ihop så jag kan få ner min månadskostnad en ganska bra bit. Det stora lånet med min sambo är inte så mycket att göra nåt åt för tillfället.
Ja då är det tyvärr inte så konstigt eftersom dom inte accepterar betalningsanmärkningar..

Han återkom,fantastisk snäll trevlig kille
han samarbetade och vi körde en uc och kreditz
tyvärr så låg jag på kalp gränsen till avslag eftersom de kollar 6 mån tillbaka,men han bad mig att ringa tillbaka om en månad så behövs det ingen ny Uc och vi skulle kolla läget igen...lite surt men håller tummarna ♥️
Håller tummarna att det ska gå från dig!
Hur menar du med att det är på gränsen eftersom de kollar 6 mån tillbaka, är det så att lönen förändrats nyligen och det inte syntes på kontot än eller något annat?

Håller tummarna att det ska gå från dig!
Hur menar du med att det är på gränsen eftersom de kollar 6 mån tillbaka, är det så att lönen förändrats nyligen och det inte syntes på kontot än eller något annat?
han sa maj lönen är lägre men i december kommer inte maj räknas med.

Jag har ett lån hos de på 69.000 kr. Har ca 495.000 på uc. Inkomst på 390.000.
7 förfrågningar och 12.3 i kreditbetyg. Tror ni de skulle kunna hjälpa mig?

Jag tog tipset från forumet och ringde till Collector i början på veckan, berättade om mina skulder och hur min UC såg ut.
La fram mina inkomster som har ökat, etc.

Vi väntade ut mina FF som gick ut idag, och mitt betyg sjönk ifrån 4.8 (Mindre bra) till 3.1 (Bra).

Fick för hela summan jag sökte och utan lösenkrav.

Jag tycker att det är värt att ringa, kanske inte för att man kommer att få genom ett lån men dessa samtal med Collector har varit otroligt empatiska och förstående.
Han var väldigt tydlig med en plan om det inte skulle gå vägen etc.
Nu ska jag få andas ett tag och fokusera på att må bra! :folded:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp