- Meddelanden
- 61
- Mottagna reaktioner
- 10
- Poäng
- 52
Dick avslag direkt på deras hemsida precis. Tror ni att de kommer ringa upp mig eller ska jag prova att ringa dem?
Testa ring direkt till deras låneavdelning så kan dem nog se om det finns något du kan göra. Annat belopp eller kreditz etcDick avslag direkt på deras hemsida precis. Tror ni att de kommer ringa upp mig eller ska jag prova att ringa dem?
Vad hade du för förutsättningar? UC-score, antal FF, belåningsgrad etc?Dick avslag direkt på deras hemsida precis. Tror ni att de kommer ringa upp mig eller ska jag prova att ringa dem?
Har ganska uselt faktiskt. 25,6% ganska många förfrågningar. Två betalningsanmärkningar som går ut i februari. Inget skuldsaldo sen över två och ett halvt år sen. Har ett lån tillsammans med min sambo på 500 000. 420 000 i inkomst förra året. Sen så har jag krediter på 60 000 som syns på uc. Det var de kreditera jag ville samla ihop så jag kan få ner min månadskostnad en ganska bra bit. Det stora lånet med min sambo är inte så mycket att göra nåt åt för tillfället.Vad hade du för förutsättningar? UC-score, antal FF, belåningsgrad etc?
All right, tack för svar. Berätta gärna om din upplevelse/respons efter du ringt upp dem, om du nu bestämmer dig för att göra det! Vore intressant att höra om det ändå finns en chans till lån eller om de ber dig avvakta.Har ganska uselt faktiskt. 25,6% ganska många förfrågningar. Två betalningsanmärkningar som går ut i februari. Inget skuldsaldo sen över två och ett halvt år sen. Har ett lån tillsammans med min sambo på 500 000. 420 000 i inkomst förra året. Sen så har jag krediter på 60 000 som syns på uc. Det var de kreditera jag ville samla ihop så jag kan få ner min månadskostnad en ganska bra bit. Det stora lånet med min sambo är inte så mycket att göra nåt åt för tillfället.
Ja vi får se jag ringer. Känns som att man kommer skämma ut sig...All right, tack för svar. Berätta gärna om din upplevelse/respons efter du ringt upp dem, om du nu bestämmer dig för att göra det! Vore intressant att höra om det ändå finns en chans till lån eller om de ber dig avvakta.
det la på automatiskt efter ett par signaler031-315 02 81 är numret till Collectors låneavdelning om ni vill se vad dem kan erbjuda

Vad konstigt! Det var kanske inte någon handläggare tillgänglig då. Har dem inte återkommit till dig?det la på automatiskt efter ett par signaler
kommer inte åt dem![]()
Han återkom,fantastisk snäll trevlig killeVad konstigt! Det var kanske inte någon handläggare tillgänglig då. Har dem inte återkommit till dig?