Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Beviljad 500000 Collector

Jag blev också beviljad 500k hos Collector i helgen. 3.4% UC. Lån ca 1.6m. Årinkomst 2.7m (även om man bara kan lägga in 1.5m som max på Lendo.

Någon som vet om man kan signera digitalt och hur snabbt de betalar ut?

Års inkomst på 2.7 mille o behöva låna...

Jag blev också beviljad 500k hos Collector i helgen. 3.4% UC. Lån ca 1.6m. Årinkomst 2.7m (även om man bara kan lägga in 1.5m som max på Lendo.

Jepp..allt sker digitalt. För mig tog det ca 3 dagar sen va allt klart. Supersmidiga

Man fyller väl bara i månadsinkomst och inte årsinkomst?

Digital signering och slutgodkännande inom 48 h. Samlar du lån? Hur mycket blanco har du? Vad fick du för ränta?

Digital signering och slutgodkännande inom 48 h. Samlar du lån? Hur mycket blanco har du? Vad fick du för ränta?

Fick ca 10% i ränta. Har 1.6m i blanco. Efter att jag hade signerat skuldebrevet så står det ”vi kommer nu behandla din ansökan och återkommer” på collectors hemsida nu. Ser ju lite läskigt ut, stod det samma för dig?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp