Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalningsfri månad

SAS eurobonus card (SEB)
Supreme card (resurs bank) om man smsar/ringer innan
Ecster (multicard eller vad det nu heter)

Smspengar tror jag

Läste på Santander hemsida att för att kunna få betaöningsfritt måste man skött betalningarna 6 månader (helt rimligt) men att skulden får vara max 200.000? De lånar ju ut större belopp än så, nån som kan hjälpa min hjärna med att se logiken i det om det stämmer. Säg har jag en skuld på 250.000 betalt i 6 månader så finns det ju "utrymme" liksom?!

Läste på Santander hemsida att för att kunna få betaöningsfritt måste man skött betalningarna 6 månader (helt rimligt) men att skulden får vara max 200.000? De lånar ju ut större belopp än så, nån som kan hjälpa min hjärna med att se logiken i det om det stämmer. Säg har jag en skuld på 250.000 betalt i 6 månader så finns det ju "utrymme" liksom?!

Dom har helt enkelt bara bestämt att det ska vara under 200 för betalningsfritt

Dom har helt enkelt bara bestämt att det ska vara under 200 för betalningsfritt

Heeh ja det är nog så enkelt, är så van att allt är krångligt och ologiskt att jag förutsatte att så var fallet här med.

Ikanos Ikea delbetalning har betalfrimånad om man sköter inbetalningarna.

Santander har 2 månader betfri om året.
Däremot kan du få en till , det fick jag i coronatider. MEN då måste du betala in dubbelt vid något tillfälle för att du över huvudtaget ska kunna få utnyttja betalningsfria månader igen.

Hennes & Mauritz gamla konto.
Ellos
Jotex

Hade planerat att ansöka om betalningsfri månad på mitt Remember och gick in via sidan och tröck på knappen, står då att jag inte uppfyller någon av 3 punkter.

1. Betalat lånet i minst 4 månader (jag har betalat 6)
2. Har tidigare ansökt om betalningsfri månad två gånger i rad
3. Har redan fått betalningsfri månad senaste 12 månaderna

Ingen av dessa punkter stämmer dock i mitt fall vilket är märkligt. Får väl ringa dom och kolla helt enkelt, hatar att prata i telefonen bara och de har ingen email support tråkigt nog. :facejoy:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp