Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalningsfri månad hos BN?

Jag har blivit beviljad. Inga problem, fast jag tror man måste ha betalat ett tag.

Har ju via resurs bank med. Dom har 3 betalningsgfria månader varje år som jag utnyttjade nu för att köra snöbollsmetoden

Det låter som att Du har blivit beviljad en gång tidigare oxå, eller? Jag trodde att dom nyligen hade börjat erbjuda ”betalningsfri” månad

Yes, så sent som nov fick ja beviljat, men i dec neka dom då ja prova på skoj. Nu godkänd för jan igen.

Får man betalningsfri månad med kreditkort också eller är det bara lån?

Bara på lån, inte på kreditkortet tyvärr. Å nej inga dubbelbetalningar sen, inte märkt nån skillnad men säkert några 10-kronor dyrare avbetalningar på lånet/mån

Trodde heller inte dem hade betalningsfri. Såg det på fakturan dock. Gick in på mina sidor, klickade på betalningsfri månad, 1 sekund senare var den godkänd. Har dock betalat i 2,5 år så tror inte det var några problem.

Hej!

Finns redan en del trådar om BN men öppnar den här iaf. Har vid två tillfällen ansökt om betalningsfri månad och fått det beviljat. Nu senast damp det ned ett mail där BN:s kundservice skrev att min månadskostnad skulle öka med ca 200 kr om jag valde en andra betalningsfri månad nu i April.

Anledningen till detta beskrevs vara min långa avbetalningstid på mitt lån. Kan någon förklara det här för mig, får de verkligen göra så här? Jag kan inte läsa någonstans att månadskostnaden ökar när man använder sig av betalningsfri månad.

Vänligen,
Skurt

Har inte haft BN men hade Sevenday och de ville att man skulle ha betalat minst 4 månader felfritt innan betalningsfri månad beviljades. Dvs 2 betalfria månader per år om man skötte sig. Inga enorma påslag utan endast lite administrativa avgifter (cirka 100 kr) och inga nya kreditupplysningar. Supersmidigt alltså

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp