Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalningsfri Månad Collector

Betalningsfri månad kan va bra om man har låg ränta. Om man kanske amorterar bort en annan skuld och får lägre månadskostnad. Jag utnyttjar det ibland på Sevenday. Men då har jag ca 2000 kr amortering och 2000 kr ränta. Räntan läggs på skulden. Men tar 2 månader extra istället, så det är inte så nödvändigt.
Men har man 5000 kr ränta och 500 kr amortering en månadskostnad, så är det helt meningslöst.

När jag tagit betalningsfria månader hos sevenday så har det inte påverkat min månatliga kostnad. Dock så förlängs ju lånet och med ränta såklart.

Betalningsfri månad kan va bra om man har låg ränta. Om man kanske amorterar bort en annan skuld och får lägre månadskostnad. Jag utnyttjar det ibland på Sevenday. Men då har jag ca 2000 kr amortering och 2000 kr ränta. Räntan läggs på skulden. Men tar 2 månader extra istället, så det är inte så nödvändigt.
Men har man 5000 kr ränta och 500 kr amortering en månadskostnad, så är det helt meningslöst.
Aaah då fattar jag, crazy isf

Jag har 7500 ränta och 500 amortering per månad. Sjuka summor

Oj, sjukt. Men här är exemplet på betalningsfri månad. Du behöver betala i 14 månader för att tjäna in en betalningsfri månad
Snacka om att slänga pengarna i sjön. Giriga ockrare lever gott på andras arbete/inkomster. En nutida variant av "slaveri" där många lockas att bli näst intill livegna under oöverskådlig tid.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp