Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalningsföreläggande, påminnelser

Ja ska inte räkna med ngt, kan ju vara så att någon i huset brevid har flera föreläggande att skriva på och väntat ett tag och då tar dem ju dig samtidigt.även om det är 1 dag efter du skulle skrivit på så säker går ju aldrig att vara

Jag väntade också in min påminnelse då jag läste här på forumet att det "alltid kommer en påminnelse i brevlådan"
ca 2veckor efter knackade det på dörren och inte fan var det jultomten. Detta var dock början på 2020 ej covid om det spelar någon roll.

Delgivare kan dyka upp några dagar efter om timingen är rätt

Jag har 8st delgivning som är över 2 månader gammal efter påminnelse ingen som har kommit ännu ska docka lösa dessa nästa vecka.

Och efter att delgivningsmannen kommit, hur lång tid efter att man ”ej godkänner” skulden dvs skriver till kronofogden att den är felaktig. Hur lång tid har man på sig till ”rättegång”???

Och efter att delgivningsmannen kommit, hur lång tid efter att man ”ej godkänner” skulden dvs skriver till kronofogden att den är felaktig. Hur lång tid har man på sig till ”rättegång”???

Du ska bestrida inom 10 dagar.
Därefter tar det ca 1 månad innan pappren kommer från TR. Där har du ca 1 månad på dig att lämna din syn, innan det går vidare till dom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp