Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

betalningsföreläggande lååångt efter

Hej! Hur lång tid som längst efter ni släppt en skuld har ni fått föreläggande om den skulden?
Jag släppte mina skulder helt för 1 år sedan och har haft utmätning sedan dess. Idag när jag kollade brevlådan så var det delgivningskvitto på en skuld som släpptes för dryga 2 år sedan..
trodde verkligen allt låg hos kfm och att det sakta men säkert minskade. Så lite tröttsamt när det minskat på skuldkontot en del men trillar in nytt ibland så det känns som man hamnar på ruta ett igen :confused:

Fick en anmärkning för en månad sedan på en 18 månader gammal skuld som är med i min skuldsanering haft i ca ett år nu...

Min bank rapporterade missbrukad kredit till uc 6 månader efter beviljad skuldsanering...

så det kan i princip göras när som

Fick en anmärkning för en månad sedan på en 18 månader gammal skuld som är med i min skuldsanering haft i ca ett år nu...

Min bank rapporterade missbrukad kredit till uc 6 månader efter beviljad skuldsanering...

så det kan i princip göras när som

Vilken aktör?

Var Lowell som skickat in det och brocc som långivare...

En aktör brukar kunna samla ihop allt möjligt och skicka in 10 år efter.. men då vet man inte vad som hänt åren emellan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp