Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betalningsföreläggande Extrakredit

Jag fick idag ett betalningsföreläggande från Extrakredit, låg efter med två betalningar. MEN jag har inte ens fått något brev/mail om att de tänkt skicka till KFM! Kan man göra något, då de inte ens har förvarnat mig? Kommer jag att kunna dra ut på betalningen tills jag får lön den 25 februari? Vill gärna ha tips på hur jag drar ut på betalningen så jag INTE får en anmärkning. Tycker det är otroligt dåligt att de inte ens skickar en förvarning om KFM. Kan man dela upp en skuld hos KFM utan att få en anmärkning, eller måste hela skulden betalas för att slippa få det?
progress.gif

Jag fick idag ett betalningsföreläggande från Extrakredit, låg efter med två betalningar. MEN jag har inte ens fått något brev/mail om att de tänkt skicka till KFM! Kan man göra något, då de inte ens har förvarnat mig? Kommer jag att kunna dra ut på betalningen tills jag får lön den 25 februari? Vill gärna ha tips på hur jag drar ut på betalningen så jag INTE får en anmärkning. Tycker det är otroligt dåligt att de inte ens skickar en förvarning om KFM. Kan man dela upp en skuld hos KFM utan att få en anmärkning, eller måste hela skulden betalas för att slippa få det?

progress.gif

Mitt råd är att du kontaktar Extrakredit och löser problemet.

Har mailat dem i tre veckors tid för att lösa detta så det ej blir problem, inga svar! Finns inget telefonnr. på deras hemsida heller, så nu fick jag skriva ett brev och posta, hoppas det löser sig på det sättet! Ingen förvarning om KFM heller. Hoppas det går att lösa så de kanske drar tillbaks ärendet och upprättar en ny avbetalningsplan istället!

Extrakredit har inga förlängningar, samma summa varje månad, jag hamnade efter då jag var sjukskriven och hade mindre inkomst, därför vill jag lösa detta, då det känns jättefel att inte ens få en påminnelse och att de inte svarar på mail!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp