Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalningsanmärkningar, samlingslån på 100.000

Hej..

Jag behöver ett samlingslån på 100.000 för att sänka mina månadskostnader..vart kan man bli beviljad med dessa "förutsättningar"

Årsink 2015:325100kr efter skatt
Betalningsanmärkningar17st
Skuldsaldo saknas
Haft skuld hos kf 4 av dom 24 senaste månaderna

Inga förfrågningar hos uc

Anmärkningarna försvinner 2017 sista åker i december.

Blir nog tyvärr svårt med det antalet anmärkningar. Kanske nån annan har en ide? Har du några lån som syns hos UC? Avdrag för räntor?

Har man ingen säkerhet att erbjuda dom kommer man tyvärr inte så långt med dom förutsättningarna. Har själv över 10 anmärkningar.

Har 2 krediter som syns, 1 lån inget mer, inget av dessa används och är avslutade sammanlagt på 53000kr

Har du ingen borgensman är det ganska kört, hur många krediter din uc än visar. 17 betalningsanmärkningar skrämmer nog ganska mycket.

Hej..

Jag behöver ett samlingslån på 100.000 för att sänka mina månadskostnader..vart kan man bli beviljad med dessa "förutsättningar"

Årsink 2015:325100kr efter skatt
Betalningsanmärkningar17st
Skuldsaldo saknas
Haft skuld hos kf 4 av dom 24 senaste månaderna

Inga förfrågningar hos uc

Anmärkningarna försvinner 2017 sista åker i december.
Har 13 st själv,inga lån och vet att det är omöjligt att få ett så stort lån...Kontantfinans erbjuder mig 20 000...vet inte om jag ska ta detta lån.
Du har chans hos Balanzia med max 10 st anmärkningar...Försök inte nu,det blir avslag direkt!!!

Just nu helt kört utan säkerhet..

Har ju min man men då väntar jag till sommaren då dom försvinner:) tänkte prova lendo har en uc score på 2 men då är det också en bortkastad ff:)

Nån som fått lån med medsökande trots betalningsanmärkningar om medsökande är prickfri

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp