Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betalning av skuldsanering

Hej på er

Tänkte höra om någon kunnig här kan svara på följande eller om jag får vända mig till KF.

Har idag 88000 kvar på min skuldsanering om man räknar antalet betalningar kvar. Min syster har nu erbjudit sig att betala det sista. Kan man göra så att betala in det sista och vänta tills återstående tid gått och allt försvinner i systemen eller hur funkar det?

Alternativet att betala in för 6 månader i stöten?

Tack på förhand.

Tror att man bör betala som vanligt, annars kan borgenärerna begära omprövning om din inkomst ser ut att ha ökat. De kan tycka att du bör betala en större del av skulderna om du fått extra pengar.

Hej på er

Tänkte höra om någon kunnig här kan svara på följande eller om jag får vända mig till KF.

Har idag 88000 kvar på min skuldsanering om man räknar antalet betalningar kvar. Min syster har nu erbjudit sig att betala det sista. Kan man göra så att betala in det sista och vänta tills återstående tid gått och allt försvinner i systemen eller hur funkar det?

Alternativet att betala in för 6 månader i stöten?

Tack på förhand.
Är väl bättre hon betalar dom betalningar som är kvar månad för månad blir ju ändå samma sak men utan risk att någon motsätter sig och vill att du ska betala ännu mer sen. Det blir ju lika för dig hur du än gör.

Betalplanen ska följas är det enkla svaret

Härligt!
Låt din syster betala månad för månad
Samma resultat även om det hade varit skönt att bli av med det och att vara prickfri.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp