Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalkoll, Vad är det för nåt?

har precis börjat använda av betalkoll har nyttjat 49 av 50k nu min fråga är den har ännu inte dykit upp på min uc som använd kredit då det blir nästa månad kan jag ändå ringa och avsluta den? detta var ett tillfäligt hjälpe för mitt samlingslån i september.

Har använt betalkoll förut under några månader men på senaste tiden när jag skulle behöva använda står det att min kreditgräns är 10K men ändå kvar att utnyttja är 0kr. Någon som varit med om samma?

Kanske har missat i tidigare flikar svar på detta men hur snabbt betalar betalkoll de fakturor man lägger in och kan jag betala min tjejs fakturor eller bara mina egna?
Tack på förhand

Kanske har missat i tidigare flikar svar på detta men hur snabbt betalar betalkoll de fakturor man lägger in och kan jag betala min tjejs fakturor eller bara mina egna?
Tack på förhand
Dom brukar betala rätt snabbt ca 24h. Bara lägga in fakturor så löser det sig.

Har använt betalkoll förut under några månader men på senaste tiden när jag skulle behöva använda står det att min kreditgräns är 10K men ändå kvar att utnyttja är 0kr. Någon som varit med om samma?
Fick du nån klarhet i det här?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp