Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betalkoll, Vad är det för nåt?

Okej, jag har inga missköta krediter. Men den visar ju uc-risk, antal blanco,krediter,avbetalningar etc. Så för mig ser det uppenbarligen ut som en full UC. Det står att Collector tagit upplysningen.

Okej, jag har inga missköta krediter. Men den visar ju uc-risk, antal blanco,krediter,avbetalningar etc. Så för mig ser det uppenbarligen ut som en full UC. Det står att Collector tagit upplysningen.
Jag trodde oxå att det var en full uc när jag sökte om höjning i början av månaden då den var så utförlig men det var en miniuc. Iallafall för mig då den står under upplysning som inte syns, så antar att det är lugnt för dig med.

Talade precis med UC som bekräftade att denna UC ej syuns utåt. Så då kan vi garanbtera att dom endast tar "mini UC". men sjukt hur mkt som syns på en sådan UC numera :)

Talade precis med UC som bekräftade att denna UC ej syuns utåt. Så då kan vi garanbtera att dom endast tar "mini UC". men sjukt hur mkt som syns på en sådan UC numera :)

Helt säker på de? Har fått UC's från dom som ser hela fulla ut men som inte dyker upp på MinUC eller påverkar betyget.

Edit: Du var för snabb. Skönt att höra. :D (Så att ingen får fel idé, läs Victory's svar)

Jag fick en uc på mig igår då jag handlade på nätet och den innehöll endast om jag hade anmärkning eller ej . Syns inte för andra .

Så det finns nog olika mini uc också

Någon som fått det godkänt med halvtaskiga förutsättningar?

fakturor och sånt via Mail eller?

Blev inte godkänd, har 30. Inkomst 290 inte nån anmärkning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp