Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betalkoll, Vad är det för nåt?

Måste man ringa in eller räcker det med att maila och avsluta ?

Detta är då väldigt skumt. Jag har använt betalkoll i 1 månad. Skulle fått fakturan för betalkoll men hör och häpna - min sambo fick det mailet. Hennes Mail är INTE skriven på betalkoll eftersom att det var jag som registrerade mig med min e-post och mitt personnummer (har dubbelkollat detta i appen).

Fakturan innehåller känslig information som aktuell skuld, personuppgifter m.m.

Hur kan det ha gått så fel för collector? Någon bugg i deras system? Jag har mailat dom om detta i fredags och har fortfarande inte fått något svar.

Fick du något svar på varför det hade blivit så ?

Hej
Hur går man tillväga om man vill att betalkoll inte ska synas på UC men icke har råd att betala hela?
Tack på förhand.

Nån som nyligen har sökt och kan garantera att dom tar mini uc ?

Japp men den lär ju ha stått som använd / fullt nyttjad. Jag hade nämligen 45k nyttjat av 50 när jag avsluta.

@Gamblewhore försvann krediten helt från UC för dig månaden efter/stog som avslutad och 0 nyttjat. Vad skrev du i mailet, eller ringde du dom. Behöver få bort 50.000 från min skuldsättningsgrad snarast från UC till nästa månadsuppdatering då jag ska söka samlingslån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp