- Meddelanden
- 1 796
- Mottagna reaktioner
- 1 249
- Poäng
- 867
Min syns på minuc fortfarande, så jag tror nog att den ligger kvar, har du återbetalat din i sin helhet kanske?
ligger kvar...
Min syns på minuc fortfarande, så jag tror nog att den ligger kvar, har du återbetalat din i sin helhet kanske?
Bra att avsluta den. Fast den lär ju ändå synas tills den är återbetald. Annars kunde man ju bara ringa och avsluta alla engagemang, få en helt ren UC utan att betala en krona. Hyfsat partytrick!
Det är precis det du kan göra med merparten. Exempelvis försvann min American Express & Collector Easyliving (kort) när jag ringde & avslutade båda dessa....
Min betalkoll syntes imorse på UC, men är nu borta. Är det UC som buggar eller har Collector tagit bort det från UC?
fast kunde du då återbetala hela skulden? Ifall inte, så verkar det jättekonstigt att krediter "försvinner" från UC om det ännu finns en aktiv skuld kvar och betala..Det är precis det du kan göra med merparten. Exempelvis försvann min American Express & Collector Easyliving (kort) när jag ringde & avslutade båda dessa....
fast kunde du då återbetala hela skulden? Ifall inte, så verkar det jättekonstigt att krediter "försvinner" från UC om det ännu finns en aktiv skuld kvar och betala..
Wästgöta finans borde vara nästa på g att inrapportera