Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalkoll, Vad är det för nåt?

Hej Gummianka! Jag gav upp, trodde det var helt kört. Imorse sa min man att jag kanske borde prova igen och då fungerade bank-id och jag fick 10 000 som jag fick höja till 45 000.
Betalade av 8 sms lån idag. :D Dog av glädje.
Gött! Jag har också försökt nu 4 gånger men står som det gjorde för dig. Får ringa dem imorgon för mitt bank-id funkar.

Gött! Jag har också försökt nu 4 gånger men står som det gjorde för dig. Får ringa dem imorgon för mitt bank-id funkar.

Lycka till. Det känns way better än att betala alla horribla räntor, snabb nödlösning för att få ner månadskostnaderna. Jag hade inte råd med den månadskostnaden jag hade fått dras med så det kom i rätt tid. Läskigt hur fort det blir För mycket. Ska dra mitt strå till stacken med och slå ihop en loppis men betalkoll var nog rätt avgörande. :/

Skickas avi per post eller finns det andra alternativ? Hur är det om man har kivra?

Enbart via mail. Eventuella påminnelser vet jag inte.

Vad blir räntan och lägst att betala på 50,000? Tog 30,000 nu och har betalat in mitt lån till Vivus men funderar på om det är värt att höja krediten och lösa in tex Credway också?

Betalkoll har en effektiv ränta på 14,62% så det lär ju vara lägre än Credways.

Vad blir det i månaden om man har "maxat" tjänsten på 50.000?

Det ör en bra fråga. Dom vägrar ge mig mer än 10.000 :)

Så vad är räntan på det i månaden då? 146 spänn? Och jag ska väl då räkna 146 x 5 misstänker jag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp