Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalkoll, Vad är det för nåt?

Vad har du för belopp idag?

Jag har 10.000kr. Har haft det i 3 månader utan att fått höja. Har betalt minimibelopp i tid varje månad.
Ansöka om höjning kan du ju göra direkt, i appen. På alla alternativ från 15.000-50.000. Sen ska det ju beviljas också...

Någon som vet om man kan skaffa betalkoll med aktivt skuldsaldo?
Eller ens ett historiskt sådant?
Har för närvarande 7 anmärkningar och cirka 25k i aktivt skuldsaldo.
Min UC risk är dock på 65%

Någon som vet om man kan skaffa betalkoll med aktivt skuldsaldo?
Eller ens ett historiskt sådant?
Har för närvarande 7 anmärkningar och cirka 25k i aktivt skuldsaldo.
Min UC risk är dock på 65%

Du kommer att få avslag, men eftersom det är en osynlig UC skadar det förstås inte om du försöker

Terry, jag har 10.000 måste man betala in några ggr först eller, innan man kan ansöka om höjning.

Terry, jag har 10.000 måste man betala in några ggr först eller, innan man kan ansöka om höjning.
Man kan ansöka direkt efter man får 10.000. Jag ansökte lite i taget men hade 50.000 i ”kredit” samma dag :)

Någon som upplevt att Betalkoll blivit mer restriktiv på vilka fakturor de betalar eller är tjänsten lite buggig just nu? Upplever att de lite slumpmässigt nekar fakturor men att det kan gå om man flyttar fram datumet något.

Man ska väl ha rätt att betala till vilket bankgiro o plusgiro som helst inom kreditgränsen??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp