Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betalkoll uc

Hej! Någon som vet hur betalkoll av collector funkar nu? Är det full uc dem tar eller micro-uc? Syns krediten på uc och försvinner den direkt från uc om man avslutar krediten hos betalkoll?

Förut var det micro-uc, vet inte helt säkert nu. Krediten syns på uc men avslutar man den så försvinner den från uc nästa uppdatering.

Förut var det micro-uc, vet inte helt säkert nu. Krediten syns på uc men avslutar man den så försvinner den från uc nästa uppdatering.
Ok så om jag har betalkoll med 10k/10k utnyttjat och sedan tar bort den från uc, står det fortfarande 10k fast avslutad ellerär allt helt borta? Verkar ju jättebra isåfall

Ok så om jag har betalkoll med 10k/10k utnyttjat och sedan tar bort den från uc, står det fortfarande 10k fast avslutad ellerär allt helt borta? Verkar ju jättebra isåfall
Den storsint avslutad och syns inte alls vad som är nyttjat.

Hur är det nu tar de full uc eller mini uc när man vill höja ? Det tog mini uc när jag sökte men kanske har ändrats :thinking:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp