Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalkoll - maxbelopp och typ av räkningar

Det hade räddat mig faktiskt. Då hade jag kunnat betala skulderna till kfm och köpa mig lite tid genom att delbetala fakturan till betalkoll.

Det hade räddat mig faktiskt. Då hade jag kunnat betala skulderna till kfm och köpa mig lite tid genom att delbetala fakturan till betalkoll.
Finns det ingen faktura som du kan få uppskov på så du klarar andra betalningar nu i januari?

Tyvärr inte. Fått uppskov på uppskov... Så blir det när man lever på gränsen.

Har du betalat upp till din maxgräns hos Betalkoll så har jag bara ett förslag till ett dåligt förslag men Betalaräkning .se har du provat där?

Jag vet men de har behandlat mig så fruktansvärt illa att jag inte ens beskriva det med ord, precis som Vivus så de två undviker jag till vilket pris som helst. Även om det blir mitt eget fall. Har inget med stolthet att göra. Den är borta sen länge. Mer med värdighet. Blir bara så äcklad av deras sätt att hantera människor i utsatta situationer.

Jag vet men de har behandlat mig så fruktansvärt illa att jag inte ens beskriva det med ord, precis som Vivus så de två undviker jag till vilket pris som helst. Även om det blir mitt eget fall. Har inget med stolthet att göra. Den är borta sen länge. Mer med värdighet. Blir bara så äcklad av deras sätt att hantera människor i utsatta situationer.
Ja det förstår jag precis att du vill undvika dem, ett sista förslag finns det inget du kan släppa till inkasso utan att de skickar till KFM jag vill absolut inte att du sätter dig ännu mer i skuld men det är kanske en idé om än inte den bästa.

Tyvärr inte, har förutom fasta utgifter, banklån (kan ej släppa till inkasso) och avbetalsningsplaner som går direkt till kfm om jag inte betalar. Avbetalningsplanerna är så höra och jag får inte ner de.

Jag är ledsen har inte fler förslag hoppas någon annan här har något bättre än vad jag kommer på.

Någon som testat vanliga lån typ seb, nordea etc. Tänkte så jag slipper skicka in och vänta på svar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp