Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalkoll appen

Thanks God! Tack ca5tio för info!

Då är det bara att avvakta Myra och hoppas vi båda blir godkända:)

Då är det bara att avvakta Myra och hoppas vi båda blir godkända:)
Exakt, men jag har inte så stora förhoppningar pga min extremt låga inkomst! Men ska försöka i alla fall, blev ju godkänd för 5000 förut. Typisk att de ändrade! är lite ledsen över det faktiskt! Appen är så bra som back up, sist jag la in en räkning var i juni 2016 men jag tror inte de bryr sig huruvida frekvent man använt appen eller inte.
Det märkliga är att jag blev beviljad kredit hos Everyday+ men på deras sida stor det att de har inkomstkrav på minst 120 000 kr/år! Så jag ska som sagt göra ett försök med den nya appen så får vi se! Annars väntar jag till juli då inkomsten uppdaterats.

Någon som har fått den nya betalkoll? Hos mig i min "gamla" app ser allt som vanligt ut, kollade i Appstore och det finns en app som heter Betalkoll och en Collector Betalkoll men verkar vara samma.

Hur "får" man den nya appen, var ansöker man?

Den nya Betalkoll appen är inte släppt ännu förhoppningsvis finns den i Appstore och Google Play veckan som kommer enligt det mejl jag fick denna vecka från Collector. Du kommer antagligen se när den finns här https://www.collector.se/privat/betalkoll/villkor/ så du kan ladda ner den.

Tack för svar ca5tio!
trodde att det var 27 februari som den nya appen skulle släppas.
JAg har inte fått ngt mejl från Collector sen det allra första mejlet de skickade om att appen görs om, konstigt!

Hej

En jätte konstig fråga, kan jag själv lägga in förfallodatum tex 13/3 ( även om det riktigt förfallodatumet har passerats)?

Som jag förstår det måste det vara minst 3 arbetsdagar innan förfallodag på fakturan för att de ska behandla den så nej du kan inte ändra förfallodag. Du får en pushnotis om de inte godtar fakturan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp