Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betalkoll - ändrade villkor?

Myra har du kontaktat Betalkoll idag? Så konstigt att Oyster fick till svar att de inte ska ta en UC som syns och jag fick till svar att det ska de.
Glömde fråga om vilken uc de kommer att ta. Men det borde väl vara som deras ansvarige har svarat att uc inte kommer att synas för andra.

Den nya Betalkoll skulle komma i december men enligt hemsidan så kommer nu den nya versionen av appen att finnas tillgänglig i slutet av januari 2017 och villkoren för kontot uppdateras för dig den 28:e januari, Så jag antar att de som vill använda appen enligt nuvarande villkor kan göra det fram till dess.

Tjena!

From 12 dec kan man godkänna de nya villkoren enligt Jessica på Collector.

Den 12/12 lanseras nya appen och då kan man godkänna de nya villkoren för att använda den direkt.

Jag tvivlar inte på att Jessica sagt det men varför skriver de då på hemsidan https://www.collector.se/privat/betalkoll/villkor/ "Den nya versionen av appen kommer att finnas tillgänglig i slutet av januari 2017 och villkoren för kontot uppdateras för dig den 28:e januari" Det stod så från och med idag.Men olika uppgifter har ju Collector ofta kommit med så vi får väl se vad som gäller.

Senast ändrad:
Det kom ingen ny app idag så jag tror på att i slutet på januari finns den att installera för den som vill.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp