Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalas Telia fakturan direkt vid avbetalningsplan av Sergel?

Ok, men har betalningsdagen redan passerat? Underligt att de isåfall inte stängt av den. De brukar vara supersnabba på att göra just det
Legat en månad efter typ ett halvår nu utan problem, dom ringde i förrgår ville binda mig på 2 år å ge mig en Samsung gratis å billigare månadsavg. på mitt Teiia Obegräsat surf, norrlänningen i telefonen sa dom är ganska snälla med att inte stänga av hur som helst. Ingen faktura har gått till Sergel trots jag varit mer än 30 dagar sen varje månad men denna månad gick den till Sergel efter 2v redan, där valde jag nu 12 månaders avbetalningsplan på Mina sidor hos Sergel... Fakturan till Sergel skulle betalas igår egentligen.

Då kan ditt abonnemang ligga risigt till. Trodde du hade nå kredit hos Telia Finans. Är konstigt att det inte stängts av redan.
Alla/flesta har ju en kredit på 5000 som du kan betala med mobilabonnemanget, tex hos Dundle kan du köpa pengar mer el mindre på mobil fakturan. Den 5000 gränsen nollställs midnatt den 1a varje månad, trots du ligger efter i dina betalningar som jag gjort men nu undrar jag som sagt när en faktura gått till Inkasso om när den delas upp ändå reggas som fullbetald hos Telia direkt men att jag får betala vidare till Sergel, do mtar ju nästa 1000 extra för detta så dom tjänar ju pengar på det, och ionte kan dom tjäna pengar å locka med avbetalning utan att göra Telia nöjda...å blir Telia nöjda med bara en 1/12 av fakturan utan att vidta ytterligare åtgärder? Gissar ja får fråga Telia...tänkte nån varit i samma sits å visste.

Telia får månadsvis betalningar vid avbetalningsplan sa Sergels support, så ja får betala allt direkt...

Alla/flesta har ju en kredit på 5000 som du kan betala med mobilabonnemanget, tex hos Dundle kan du köpa pengar mer el mindre på mobil fakturan. Den 5000 gränsen nollställs midnatt den 1a varje månad, trots du ligger efter i dina betalningar som jag gjort men nu undrar jag som sagt när en faktura gått till Inkasso om när den delas upp ändå reggas som fullbetald hos Telia direkt men att jag får betala vidare till Sergel, do mtar ju nästa 1000 extra för detta så dom tjänar ju pengar på det, och ionte kan dom tjäna pengar å locka med avbetalning utan att göra Telia nöjda...å blir Telia nöjda med bara en 1/12 av fakturan utan att vidta ytterligare åtgärder? Gissar ja får fråga Telia...tänkte nån varit i samma sits å visste.
Jag har ingen kredit på mobilabonnemanget hos Telia. Jag har däremot kredit hos Telia Finace för telefonen som köptes i samband m förnyelse av abonnemanget.. Två helt olika saker.. Telefon o abonnemang beställs samtidigt men kostnaden för telefonen kommer från Telia finace. Abonnemangskostnaden fr Telia.

Är det vanligt mobilabonnemang stängs det av några dagar efter inkassofakturans förfallodatum. Delbetalar du stängs abonnemanget av tills full betalning skett.
När var förfallodatum för inkasso innan du valde att delbetala?
1 månad är inga problem att ligga efter med fakturan...kan gå länge men till slut skickar dom till inkasso snabbare.

Är det vanligt mobilabonnemang stängs det av några dagar efter inkassofakturans förfallodatum. Delbetalar du stängs abonnemanget av tills full betalning skett.
När var förfallodatum för inkasso innan du valde att delbetala?
1 månad är inga problem att ligga efter med fakturan...kan gå länge men till slut skickar dom till inkasso snabbare.
Förfallo var 24e aug hos Sergel, betalade igår å reggat på Sergel idag så Telia får väl sina pengar på måndag typ. Abonnemanget är öppet än.

Jag har ingen kredit på mobilabonnemanget hos Telia. Jag har däremot kredit hos Telia Finace för telefonen som köptes i samband m förnyelse av abonnemanget.. Två helt olika saker.. Telefon o abonnemang beställs samtidigt men kostnaden för telefonen kommer från Telia finace. Abonnemangskostnaden fr Telia.
Det har du nog, har försökt ta bort min kredit på 5000 abonnemanget men Telia säger det är imte möjligt, är möjlit att höja till 20 tusen men då tas en upplysning. Kolla din beloppsgräns på Mina sidor på Telia, den du betala med och äggs på din mobilräkning.

Det har du nog, har försökt ta bort min kredit på 5000 abonnemanget men Telia säger det är imte möjligt, är möjlit att höja till 20 tusen men då tas en upplysning. Kolla din beloppsgräns på Mina sidor på Telia, den du betala med och äggs på din mobilräkning.
Som sagt, min kredit ligger hos Telia Finance..ej Telia abiónnemang.

Som sagt, min kredit ligger hos Telia Finance..ej Telia abiónnemang.
Ni talar om två olika saker. Det finns en möjlighet att köpa saker via telefonsamtal, sms, för ett värde upp till 5000 kr, som då blir att betala av i samband med den vanliga abonnemangsavgiften. Kredit hos telia finance handlar om att kunna köpa ny telefon/andra prylar med i telias shop.

Så här står det på Telias sida:

Med beloppsgräns kan du sätta en övre gräns för hur mycket du kan ringa, surfa och sms:a från ett specifikt abonnemang. När du närmar dig gränsen (80%) skickar vi ett sms och/eller e-postmeddelande om du anger dina kontaktuppgifter nedan. Vi skickar också ut en faktura som ska betalas inom 15 dagar. När gränsen väl uppnås (100%) stängs ditt abonnemang om fakturan inte är betald. När betalning nått oss så öppnas ditt abonnemang automatiskt efter cirka 3 dagar.

Sedan finns det alltså de tjänster som gör att du kan använda dig av denna beloppsgräns, så som Dundle, samt tidigare även Siru Mobile,

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp