Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Betalaräkningen, hur lång tid tar en ansökning

hej.

Någon som vet hur lång tid en ansökning tar hos dem? Sökte igår kl 12, 7:35 idag bad de om komplettering i form av bild på mig med id och tre senaste lönespec. De fick dem kl 9... sen dess har jag inget hört. Ngn med erfarenheter ?

hej.

Någon som vet hur lång tid en ansökning tar hos dem? Sökte igår kl 12, 7:35 idag bad de om komplettering i form av bild på mig med id och tre senaste lönespec. De fick dem kl 9... sen dess har jag inget hört. Ngn med erfarenheter ?
När jag använde dom för va 1,5 år sen var de sega. Man fick ingen info om man var godkänd el ej. Fick bara ett sms och ett mejl ca en vecka senare att dom räkningar jag skickade in var betalda. Sen kom fakturan.

När jag använde dom för va 1,5 år sen var de sega. Man fick ingen info om man var godkänd el ej. Fick bara ett sms och ett mejl ca en vecka senare att dom räkningar jag skickade in var betalda. Sen kom fakturan.
Okej. Sjukt jobbigt ju!!

Behövde du komplettera med id och lönespec ??

Önskar jag kom ihåg exakt. Men vet bara att de tog lång tid och att ja mejlade några gånger o frågade hur de gick med min ansökan.
Bara hoppas på de bästa efter midsommar då !! Tack för att du tog dig tid å svara

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp