Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Betalaräkning.se - är det någon som använt?

Jaså vad konstigt
De mejlade mig i fredags för jag har en amorteringsplan direkt till dom på 2500 i månaden
De är ju ganska så jobbiga i tonen men vi har kommit överens och när skuld är betalad kommer jag inte använda mig av dem mer

gran fick du avbetalningsplan hos dem innan de började använda sig av Gothia/Arvato?

Det som har hänt är att deras domännamn har gått ut efter ett år, då brukar epost och sida inaktiveras som i detta fall. De borde komma tillbaka om några dagar.

Använde precis samma mailadress, fredagkväll och idag. Mailat från två olika adresser. Hittar inga telefonnummer.,

@gran, vilken tid hade du kontakt med de i fredags?

På förmiddagen och nu har jag testat efter att ni sagt att det inte går att nå dom
Och nu får jag också tillbaka mejlen
Vet inte vad det kan vara ..

Betalade en faktura från Gothia den 5/6 och mejlade och kollade med Betalaräkning att de fått min betalning. Den 28/7 lade jag in två betalningar och fick då till svar att juniräkning var obetald. Tog då kontakt med Gothia och de skickade mig bevis att fakturan var betald som jag vidarebefordrade till Betalaräkning med en utskrift från mitt lönekonto efter 2 ytterligare dagar betalades min räkningar. Så något skumt är på gång kanske de kommer att lägga ner verksamheten.

Betalade en faktura från Gothia den 5/6 och mejlade och kollade med Betalaräkning att de fått min betalning. Den 28/7 lade jag in två betalningar och fick då till svar att juniräkning var obetald. Tog då kontakt med Gothia och de skickade mig bevis att fakturan var betald som jag vidarebefordrade till Betalaräkning med en utskrift från mitt lönekonto efter 2 ytterligare dagar betalades min räkningar. Så något skumt är på gång kanske de kommer att lägga ner verksamheten.

Inte alls konstigt om de lägger ner. De granskas hårt av kronofogdens jurister efter att de som bestridit till tingsrätt fått sina mål granskade. Ruffel och bågbolag!

Är dom kända för att skicka obetalda saker till "KF" direkt?,om så är fallet så förstår jag om dom granskas,dvs om det nu är så.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp