Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Betalaräkning.se - är det någon som använt?

Jag fick svar att ansökan var godkänd ca 1 vecka efter jag hade gjort ansökningen. Väldigt lång handläggningstid.

Oj ja det va lång...bara vänta å se då. Fick mail från dom att dom ville jag skulle skicka in lönespec för att dom skulle kunna se min återbetalningsförmåga, sen har jag inte hört nåt mer....

jag ansökte den 14:e maj
fick inget svar så jag mejlade dom och fick svar den 17 maj att jag var godkänd och dom skulle betala min räkning nu på måndag och att jag skulle få ett kvitto på det.

Jag förstår inte betala räkning.

De har inte svarat mig på 2 veckor.

trodde de hade lagt ner verksamheten??

Någon som har någon info tack

Med vänlig hälsning
johan

om man en gång blivit godkänd, kan man då utnyttja hela kreditgränsen dom har på 5000?
min första räkning på 3000 blev godkänd. och ska betalas iväg i dag enligt dom. skickade in en till nu på 2000 kr. undra om den automatiskt blir godkänd eller om dom gör en uc-kontroll igen?

någon som vet??

Dom är helt makalösa!!!

Skicka in en räkning i Onsdags.
de sa på lördag att den är godkänd och ska betalas på måndag (idag)
jag la in en till räkning idag och sen frågade jag om dom betalat den som jag ansökte om i onsdags för att den skulle betalas idag.

får då svar att dom nyss tagit emot min ansökan och att dom kommer behandla den och det tar 1-3 dagar!!

blir lite förvirrad av detta företag....

betala min räkning

Dom gör en uc som räcker ett år , men när man får svar från dem står det att de gör en uc men det är bara första ggr.jag har advänt dem ett par ggr. och tycker de varit schyssta , visst det kostar men det vet man ju när man lånar

Om man har betalnings anmärkningar sen förut får man ansöka om att dom kan betala en räkning iaf?:/

Dom tog 2 uc på mig!! fast det står att de ska använda samma uc i 1 år :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp