Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Betalaräkning.se - är det någon som använt?

Inget svar från dem var 6 timmar sedan jag lade in räkningarna

Lade in mina räkningar 12.30 idag fick svar på mejlen att de mottagit dem och skulle behandla
dem men sen har jag inte hört något, betyder det att jag fått avslag?

Har fortfarande inte fått något svar är det avslag så kunde de ju meddela det är det någon annan idag som inte fått svar?

Hej jag har sökt fem gånger inget svar???varför ???

Funkar verkligen tjänsten? Vågar man testa? De tar ju en UC och man vill inte riskera att bli nekad. Hur hårda är dom?
Tacksam för svar

Ansökte hos http://www.betalarakning.se/ igår. Det verkar funka bra..
Skickade in några räkningar.
De bekräftade räkningarna som betalda med tydlig dokumentation..
Tycks vara ordning och reda.. De tar en UC som gäller i ett år.
Hela proceduren tog några timmar.

Jag har också en god erfarenhet. Jag ansökte hos dom för en dryg månad sen och skulle betala tillbaka lånet efter 30 dagar. Dock så hade jag inte riktigt råd nu och fick uppskov med 30 dagar till. Fick dessutom svar gällande min förfrågan om uppskov efter bara någon timme. Jag värdesätter verkligen det här med service och tycker dom ger en väldigt bra service, sedan tar de ju visserligen betalt för den också. Men alla andra tjänster tar ju skyhögt betalt men servicen brukar många ggr fallera, iaf enligt min erfarenhet. Tummen upp för betalaräkning och enligt min rekommendation tycker jag att "Webo" kan känna sig trygg med dom.

Jag har också en god erfarenhet. Jag ansökte hos dom för en dryg månad sen och skulle betala tillbaka lånet efter 30 dagar. Dock så hade jag inte riktigt råd nu och fick uppskov med 30 dagar till. Fick dessutom svar gällande min förfrågan om uppskov efter bara någon timme. Jag värdesätter verkligen det här med service och tycker dom ger en väldigt bra service, sedan tar de ju visserligen betalt för den också. Men alla andra tjänster tar ju skyhögt betalt men servicen brukar många ggr fallera, iaf enligt min erfarenhet. Tummen upp för betalaräkning och enligt min rekommendation tycker jag att "Webo" kan känna sig trygg med dom.

När du fick uppskov kostade det något extra?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp